וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיסה אדומה בעומק 50 ס"מ": עשרות אלפי עגבניות נשפכו על כביש מהיר בקליפורניה

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 12:00

משאית נושאת עשרות אלפי עגבניות, התנגשה במכונית בכביש מהיר 80 וסטתה מהנתיב, פגעה בכלי רכב אחר ויותר מ-150אלף עגבניות נשפכו על הכביש. העגבניות בגודל של אגרוף כיסו נתיבים בכיוון מזרח לאורך 60 מטר. הכביש נסגר לשני כיווניו ושיבושים קשים נגרמו לתנועה

משאית בקליפורניה, שנשאה עשרות אלפי עגבניות, התנגשה במכונית - מה שהוביל לכך שהעגבניות נשפכו על הכביש המהיר, שבע מכוניות נקלעו לתאונת שרשרת ושיבושים קשים נגרמו לתחבורה. שבעה נתיבים בכביש המהיר 80, ליד אלמו בקליפורניה, נסגרו אתמול (שני) בשל התאונה.

התאונה קרתה ב-5 בבוקר שעון החוף המערבי, כשמשאית התנגשה במכונית וסטתה מהנתיב, פגעה בכלי רכב אחר ויותר מ-150 אלף עגבניות נשפכו על הכביש, לפי המשטרה. על פי משטרת התנועה של קליפורניה, העגבניות בגודל של אגרוף כיסו נתיבים בכיוון מזרח לאורך 60 מטר, ויצרו עיסה אדומה "בעומק 50 ס"מ".

כביש מהיר 80 בקפליפורניה עובר ניקוי לאחר שערות אלפי עגבניות נשפכו עליו. טוויטר, צילום מסך
מנקים את הכביש מהעגבניות, קליפורניה/צילום מסך, טוויטר

נהגים שלא היו מודעים לתאונה המשיכו לנסוע על העגבניות והכביש נמלא במיץ עגבניות, שמן ולכלוך. לפני שהכביש נסגר, מכונית שנתקעה בעיסה\ נפגעה על ידי מכונית אחרת - מה שהוביל לתאונת שרשרת שכללה שבע מכוניות.

שלושה אנשים, כולל נהג המשאית, נפגעו קל, ואדם רביעי נלקח לבית חולים בשל רגל שבורה, אמר השוטר ג'ייסון טייהרסט. משטרת התנועה של קליפורניה סגרה את הכביש המהיר בשני הכיוונים, מה שגרם לשיבושי תנועה ופקקים, בזמן שהכביש נוקה. הוא נפתח שוב רק בשלוש בבוקר למחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully