וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שביקשה לחמם את הקפה: בת 35 נפצעה בינוני מדקירת בקבוק בחנות נוחות בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 16:44

המשטרה עצרה גבר בשנות ה-20 לחייו העובד בחנות הנוחות בראשון לציון, בחשד שדקר את האישה כמה פעמים בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם על השירות שקיבלה. האישה פונתה לבית החולים וולפסון במצב יציב. החשוד יובא מחר לבית המשפט, לצורך הארכת מעצרו

בווידאו: תקיפה של עוברים ושבים בכביש 85/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אישה כבת 35 נפצעה היום (שני) באירוע אלימות ברחוב יוסף לישנסקי בראשון לציון. על פי הדיווח, האישה נדקרה מבקבוק שבור בעקבות ויכוח עם עובד בחנות נוחות ליד תחנת דלק. בין השניים פרץ ככל הנראה ויכוח כאשר האישה ביקשה לחמם את הקפה שקיבלה. מהמשטרה נמסר כי החשוד דקר אותה מספר פעמים.

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח על העובד שעל פי החשד דקר את האישה. החשוד, בשנות ה-20 לחייו, נעצר. בכוונת המשטרה להביא אותו מחר לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לאישה טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימום ופינו אותה לבית החולים וולפסון עם פציעה חודרת, כשהיא בהכרה ובמצב יציב.

זירת הדקירה של האישה שבקשה לחמם קפה ונקלעה לעימות עם מוכר בחנות נוחות בראשון לציון. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הדקירה בראשון לציון, 29 באוגוסט 2022/אתר רשמי, דוברות המשטרה

אתמול תקף תושב כרמיאל נוסעים בצפון בעזרת מצ'טה, לטענתו משום שחש איום. מעצרו של החשוד, בן 71, הוארך היום בארבעה ימים. בדיון בבית המשפט טען כי תקף את נוסעים, כי חשש שמדובר בפיגוע בעקבות נהיגתו הפרועה של נהג הרכב. "הנהג השני נהג בצורה מאד פראית, סיכן אותו ואת הנהגים האחרים", אמר סנגורו.

"הייתי שוטר בעברי ומעולם לא נעצרתי והכיתי אף אחד. מישהו פה השתלט על הכביש ופשוט חששתי לעצמי" אמר החשוד. "אני בן 71, הלכתי לנהג עם המסור של הגינה. הוא לא יצא, אבל צילם והלך להתלונן. יכול להיות שאני מתחרט. אני חשבתי שזה פיגוע, שזה מישהו שרוצה לעשות משהו כי לא הייתה שום סיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully