וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו על מתפרת מדי צה"ל ומשטרה בבית ג'ן: "נחצה קו אדום"

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 14:41

שני אלמונים הגיעו בשעות ערב למתפרת "מקט טכסטיל", ופתחו ממכונית בירי על המבנה ונמלטו מהמקום. מנכ"ל המתפרה אמר כי אין לו סכסוכים עם אף אחד: "המפעל הזה מייצג את כוחות הביטחון"

זירית אירע הירי על מתפרה בבית ג'ן. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"למקרה לא קדמו איומים או סכסוכים". הנזק למתפרה בבית ג'ן, היום/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלמונים ירו אמש (ראשון) על מתפרה בבית ג'ן, שבה תופרים מדים עבור צה"ל והמשטרה. שני אלמונים הגיעו במכונית סמוך לשעה 22:00 למתפרת "מקט טכסטיל", ופתחו בירי על המבנה מרובים שהיו ברשותם, לאחר מכן נמלטו מהמקום. מנכ"ל המתפרה, כנג' קבלאן, אמר כי "למקרה לא קדמו איומים או סכסוכים. לא תיארנו לעצמנו שדבר כזה עלול לקרות לנו. אני לא חושש כי לא פגעתי באף אחד ואני לא מסוכסך עם אף אחד".

במתפרה עובדות 350 נשים מהיישוב, ולדברי קבלאן, המתפרה היא המעסיק השני בגודלו בבית ג'ן, אחרי כוחות הביטחון. הוא אמר כי הנשים חששו לבוא הבוקר לעבודה, "אבל הרגענו אותן וחיזקנו אותן". עוד אמר קבלאן כי חוקר הגיע למקום, אבל לתחושתו אין באמת דחיפות והאירוע לא מטופל כראוי. "זה נראה כאילו המקרה הזה הוא עוד שורה בסטטיסטיקה של הפשע בגליל. המפעל הזה מייצג את כוחות הביטחון ונחצה כאן קו אדום", אמר.

חברת מקט טקסטיל נוסדה בשנת 1994 על ידי הוריו של כנג' והיא עוסקת בייצור ושיווק מדים, בגדי עבודה, ביגוד חורף ואפודים למערכת הביטחון בישראל. לפני חודשיים נרצח בבית ג'ן בסאם קבלן, בן 40. הנרצח הוא אחיו של ביאן קבלן, לשעבר ראש מועצת בית ג'ן. לפני שש שנים נרצח אח נוסף שלהם, חוסיין קבלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully