וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד: זוהו הילדים שגופותיהם נמצאו במזוודות משומשות

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 12:31

בהצהרה שפירסמה אישרה המשטרה כי הילדים זוהו, וכי המשפחות שלהם ביקשו לא לחשוף את שמותיהם. על פי משטרת סיאול בדרום קוריאה, אישה, שככל הנראה היא האם של שני הילדים, נמצאת במדינה

המשטרה בניו זילנד זיהתה את גופות שני הילדים שנמצאו במזוודות שנמכרו במכירה פומבית מוקדם יותר החודש. בהצהרה שפירסמה אישרה המשטרה כי הילדים זוהו, וכי המשפחות שלהם ביקשו לא לחשוף את שמותיהם.

המשטרה פתחה בחקירת רצח ב-11 באוגוסט, לאחר ששרידים של שתי גופות נמצאו בתוך מזוודות משומשות שנמכרו במכירה פומבית בדרום אוקלנד.

המשטרה בבית משפחה באוקלנד ניו זילנד, שרכשה מזוודות ובהן גופות ילדים. רויטרס
המשטרה בבית המשפחה שרכשה את המזוודות/רויטרס

המשפחה שרכשה במכירה פומבית מקוונת פריטים שונים מיחידת אחסון, ובהם מזוודות משומשות, גילתה גופות של שני ילדים בשתיים מהן. הילדים הם בני 5-10 ומתו לפני כמה שנים. המזוודות שבהן נמצאו היו ביחידת האחסון כארבע שנים, על פי המשטרה.

הבלש טופילאו ואלואה אמר כי החקירה נמצא בשלביה המוקדמים. "זה כולל לבסס היכן, מתי וכיצד הם מתו", הוא אמר לכתבים באוקלנד. ואלואה הדגיש כי לבני המשפחה אין כל קשר לגופות, אך הם נסערים מהמקרה.

על פי משטרת סיאול בדרום קוריאה, אישה שככל הנראה היא האם של שני הילדים, נמצאת במדינה. משטרת דרום קוריאה משתפת פעולה עם הרשויות בניו זילנד באמצעות האינטרפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully