וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת תחסל את המזרקות המפורסמות של לאס וגאס

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 11:27

שורה של אמצעים שמוצעים ליישום בעיר המדבר, במטרה להפחית את צריכת המים, תאסור על בתי מלון חדשים לבנות מזרקות, כדוגמת המזרקות המפורסמות במלון בלאג'יו

קיצוצים בשימוש במים שמוצעים בדרום נבאדה בארצות הברית לאור הבצורת עלולים לשנות את פניה של רצועת לאס וגאס המפורסמת בעולם כולו.

שורה של אמצעים שמוצעים ליישום בעיר לאס וגאס במטרה להפחית את צריכת המים תאסור על בתי מלון חדשים לבנות מזרקות, כדוגמת המזרקות המפורסמות במלון בלאג'יו שמעוצב בסגנון איטלקי.

תמונותיהם של תומאס קלר ודניאל בולו על חזית מלון "The Venetian", לאס וגאס. GettyImages
תמונותיהם של תומאס קלר ודניאל בולו על חזית מלון "The Venetian", לאס וגאס/GettyImages
ריזורט מג'סטיק לאס וגאס. אתר רשמי, אתר רשמי
ריזורט מג'סטיק בלאס וגאס/אתר רשמי, אתר רשמי

אחת מההצעות שגיבש מחוז המים של עמק לאס וגאס היא להטיל דמי שימוש על משקי בית פרטיים בסך 9 דולרים על כל אלף גלון ( 4,546 ליטר) של מים מעל המגבלה העונתית. במסגרת הצעה אחרת, תקציבי המים של מסלולי הגולף יצומצמו בשליש ב-2024. חוק אחד שצפוי להיכנס לתוקף ב-1 בספטמבר יגביל את גודל בריכות השחייה ל-55 מ"ר.

ההגבלות המוצעות עלו בעקבות ההכרזה של לשכת הטיוב של ארצות הברית שנבאדה תצטרך להפחית את צריכת המים שלה מנהר קולורדו ב-8% בשנה הבאה בשל הבצורת ההיסטורית באזור. מדינות אחרות שסובלות מהבצורת הן אריזונה, קולורדו, נייו מקסיקו, יוטה וויומינג.
הבצורת מובילה לירידה בגובה המים בנהר קולורדו, שמימיו משרתים 40 מיליון אנשים במערב ארצות הברית. הנהר גם מזרים מים לאגם פאואל ואגם מיד, שגובה פני המים בו ירדו לשפל ביוני.

השימוש במים בדרום נבאדה ירד ב-26% ב-2002-2021, למרות 750 אלף תושבים חדשים וכ-40 מיליון תיירים בשנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המזרקה בבית מלון בלאג'יו בלאס וגאס. רויטרס
המזרקה של מלון בלאג'יו/רויטרס
הרצועה, לאס וגאס. ShutterStock
הרצועה בלאס וגאס/ShutterStock

לדברי דיוויד ג'. שוורץ, היסטוריון ופרופסור באוניברסיטת נבאדה לאס וגאס, התיירות בלאס וגאס לאו דווקא תיפגע מאיסור על בניית מזרקות מים בבתי מלון חדשים. "כעת, לא מתוכננים בתי מלון חדשים רבים, כך שגם אם האיסור ייושם, לא תהיה לו השפעה מיידית גדולה", הוא אמר. "מלון בלאג'יו לא הולך לשום מקום", הוא הוסיף.

העיר מתכננת גם עד 2026 לבטל את כל הדשא שמשולב בעיצוב עירוני תחת החוק במדינה. צעד כזה יחסוך כ-9.5 מיליארד גלון מים בשנה, על פי הרשויות.

  • עוד באותו נושא:
  • לאס וגאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully