וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי אש בשומרון: מבוקש הסגיר את עצמו, אחיו נפגע מירי צה"ל

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 9:56

כוחות הביטחון כיתרו בית בעיירה קבאטיה שבאזור ג'נין, וחמושים פלסטינים פתחו באש לעבר הלוחמים שהשיבו בירי. בנוסף, התפתחו הפרות סדר אלימות באזור, שבהן נזרקו על החיילים חפצים כבדים מהגגות, אבנים ומוטות ברזל. בסך הכול שישה פלסטינים נפצעו מירי צה"ל

חילופי אש בין כוחות צה"ל למבוקשים באזור ג'נין/רשתות חברתיות

כוחות צה"ל עצרו הבוקר (שני) מבוקש שהסגיר את עצמו, ובמהלך הפעילות התפתחו חילופי אש בין הלוחמים לחמושים פלסטינים. המבוקש הוא מועתז זכראנה, שחשוד בירי לעבר חיילי צה"ל. אחיו של המחבל וחמישה פלסטינים נוספים נפצעו מירי צה"ל. הפרות סדר אלימות פרצו, כשפלסטינים זרקו על החיילים חפצים כבדים מהגגות, מוטות ברזל ואבנים. בפעילויות אחרות ביהודה ושומרון צה"ל עצר שמונה חשודים נוספים, ותפסו M16. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי כוחות הביטחון עצרו חשוד שתכנן לבצע פיגוע במרכז ירושלים. לצידו, נעצרו חשודים נוספים בעבירות של פעילות טרור והשתתפות בהפרות סדר אלימות. החשוד המרכזי נעצר בחודש שעבר, וחקירתו הובילה למעצר החשודים הנוספים, צעירים מג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים.

כוחות צה"ל מכתרים בית בעיירה קבטיה, ג'נין, 29 באוגוסט 2022. טוויטר, אתר רשמי
כוחות צה"ל מכתרים בית בקבטיה, הבוקר/אתר רשמי, טוויטר
עלאא זכארנה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
המבוקש שנעצר/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשוד המרכזי התעניין ברכישת נשק מסוג M16 בעלות כספית של עשרות אלפי שקלים, אולם בסופו של דבר לא עשה זאת. בנוסף על פי החשד, ארבעת המעורבים השתתפו באירועי הפרות סדר שהיו במהלך החודשים האחרונים, וכללו יידוי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה ושיגור זיקוקים לעבר כוחות המשטרה שפעלו במזרח ירושלים.

לפני כן נפצע לוחם צה"ל באורח קל בידו מירי מחבלים במהלך פעילות מבצעית בכפר הפלסטיני בורקין שסמוך לג'נין. כוחות הביטחון עצרו את החשודים בירי והלוחם פונה לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי. מדובר צה"ל נמסר כי הלוחמים השלימו את הפעילות במקום. בפעילות אחרת ביהודה ושומרון נעצרו שני חשודים בירי לעבר האוטובוס שבוע קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully