וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גבר תקף נוסעים בכביש 85 שבצפון עם מצ'אטה

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 23:41

בתיעוד נראה הגבר מנסה לפתוח את דלת מכונית בה נסעה משפחה - ואף מצליח להכניס את הסכין בין הדלת והמשקוף. במשטרה עצרו את הגבר לחקירה. הגבר שהותקף: "התוקף - בריון וגזען, אני בשוק". סנגורו של החשוד: "חש מאוים מהנהג, חשב שמתכוון לפגוע בו על רקע ביטחוני"

בווידאו: תקיפה של עוברים ושבים בכביש 85/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

תקרית חריגה אירעה היום (ראשון) בכביש 85 שבצפון הארץ כשאדם חמוש במצ'טה החל לתקוף את העוברים והשבים במכוניותיהם באזור מג'דל כרום. בתיעוד נראה הגבר מנסה לפתוח את דלת מכונית בה נסעה משפחה - ואף מצליח להכניס את הסכין בין הדלת והמשקוף. הילד ששהה ברכב באותו זמן נראה מבוהל, והנוסעים ברכבים הסמוכים הזעיקו משטרה למקום. הגבר, תושב כרמיאל, הגיע בעצמו לתחנת המשטרה ונחקר.

הנהג שהותקף, ראמז, שחזר את התקרית החריגה, בסמוך לצומת גילון ומג'ד אל כרום: "זו היתה התנהגות בריונית וגזענית מצד התוקף", טען. "אשתי והילד היו בהלם, גם אני בשוק". הוא ציין כי אשתו חולת סרטן. "לקחתי אותה הביתה ואחר כך הגשתי תלונה במשטרה", סיפר. "אני ניסיתי להשתלב במסלול ימני בכביש, זה עצבן אותו, הוא צפר והתעצבן, חסם אותי ויצא עם סכין". לאחר האירוע, הגיש תלונה בתחנת כרמיאל של המשטרה.

תקיפה של עוברים ושבים בכביש 85. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
תיעוד התוקף, הערב/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנהג שנעצר, פנסיונר תושב כרמיאל, נחקר בתחנת המשטרה בעיר, ונכלא. המשטרה מייחסת לו עבירות של ניסיון תקיפה, חבלה במזיד ברכב ואחזקת סכין שלא למטרה כשרה. מחר יובא בפני שופט בבית משפט השלום בעכו.

בחקירתו טען כי המצ'טה משמשת אותו בעבודות גינון. הוא לא מכחיש את האירוע, והסביר כי נסער מאוד כשהרכב שנסע לפניו חתך אותו מימין תוך נסיעה מהירה בכביש שהיה עמוס במכוניות. הוא סיפר שאותת לו, צפר לו וחשב שבזה נגמר העניין, אבל אז בלם לפניו הרכב ובכך מבחינתו הגדיש את הסאה והוא איבד את העשתונות.

עו"ד סאלח עבאס, המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "חרף התמונה שמצטיירת מהסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, מדובר באיש משפחה בן 71, שלטענתו חש מאוים מהנהג האחר שנסע באופן פראי ומסכן חיים בכביש, דבר שגרם לו בשלב מסוים לעקוף את רכבו ולגרום לו לעצור על מנת להפסיק את הסכנה המיידית למשתמשי הדרך. הוא טוען כי ההתנהגות של הנהג האחר גרמה לו להרגיש מאוים מאוד, ואף לחשוד כי מדובר במעשה מכוון על רקע ביטחוני ועל כן החזיק באותו כלי מחשש כי הנהג האחר יפגע בו, אך כשהבחין כי ברכב נסעו גם אשתו ובנו של הנהג, מיד הפסיק את האירוע ונסע מהמקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully