וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: בפחות מ-10 שניות נהרסו שני גורדי שחקים בגובה 100 מטר

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 15:29

תושבי דלהי צפו בהרס המגדלים, שמכילים 850 דירות ריקות. בית המשפט העליון בהודו פסק להרוס את שני הבניינים כאזהרה לקבלניות וחברות בנייה מפני בנייה לא חוקית ושחיתות. לפי ההערכות, הפיצוץ הותיר כ-80 אלף טון של פסולת ושברי אבנים

בווידאו: הריסת 2 גורדי שחקים לא חוקיים בהודו/צילום: רויטרס

הרשויות בהודו הרסו היום (ראשון) שני גורדי שחקים שנבנו סמוך לדלהי הבירה, באופן לא חוקי. שני גורדי השחקים היו המבנים הגבוהים ביותר שנהרסו במדינה. ההריסה עצמה נמשכה עשר שניות. קהל גדול צפה בקריסה של שני הבניינים שגובהם היה 103 מטר כל אחד, במסגרת מבצע ההריסה המבוקרת.

בית המשפט העליון של הודו פסק בשנה שעברה על הרס המגדלים באזור נוידה, לאחר שנמצא כי בנייתם הפרה כמה רגולציות בנייה ותקנות בטיחות אש.

חומרי נפץ במשקל של יותר מ-3,700 ק"ג התפוצצו בשעה 14:30, בשעון הודו. הפיצוץ נעשה באופן כזה שייצר נזק מינימלי לאזור, אמרו גורמים רשמיים לתקשורת המקומית.

תושבים שגרים סמוך אמרו שיבדקו אם נכסיהם ניזוקו במקרה, לאחר שאלפים מהם נאלצו לפנות את בתיהם מסמוך לאתר הפיצוץ למשך עשר שעות. צוותים רבים של שוטרים ושל שירותי חירום הגיעו לאתר של המגדלים שמכילים 850 דירות לא מאוכלסות.

שני גורדי שחקים שנבנו באופן לא חוקי נהרסו ליד דלהי בהודו. רויטרס
רגע הפיצוץ/רויטרס

התחבורה נעצרה כליל, ולוחמי אש השתמשו בזרנוקי מין כדי להוריד את רמות האבק סמוך למגדלי אפקס וקייאן, שניצבו בקצה כביש מהיר שמחבר את מדינת אוטר פרדש לבירה. כמה בניינים באזור כוסו ביריעות פלסטיק לבנות כדי להגן עליהם מפני האבק. על פי ההערכות, הפיצוץ יותיר כ-80 אלף טון של פסולת ושברי אבנים, שימלאו את האתר או ימוחזרו.

אנשים רבים פנו לטוויטר ואמרו כי פיצוץ הבניינים היה פעולה חשובה נגד שחיתות שתשמש כדוגמה ואזהרה לקבלניות וחברות בנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • דלהי
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully