וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת חצי שנה אושפזה במצב קשה, חשד שהמטפלת ששמרה עליה נתנה לה תרופות הרגעה ושינה

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 13:37

התינוקת מהוד השרון אושפזה במהלך סוף השבוע לאחר שאמה הבחינה בשינוי בהתנהגותה. לאחר שאושפזה, עלה חשד כי היא הוזנה בתרופות הרגעה ושינה על ידי המטפלת, עובדת זרה בת 37 מאוקראינה. המטפלת נעצרה ומערצה הוארך עד ליום שלישי

תינוקת בת חצי שנה מהוד השרון אושפזה במהלך סוף השבוע במצב קשה בבית החולים שיבא תל השומר. זאת, על פי החשד, לאחר שהמטפלת ששמרה עליה נתנה לה תרופות הרגעה ושינה. המטפלת, בת 37, עובדת זרה מאוקראינה, נעצרה. מעצרה הוארך עד ליום שלישי.

אמה של התינוקת הגישה תלונה למשטרה לאחר שהבחינה כי חל שינוי בהתנהגותה. היא הופנתה לבית החולים, שם התחזק החשד כי היא הוזנה בתרופות הרגעה. המטפלת תובא היום לבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרה.

ניידת מחוץ לביתה של תושבת חדרה בת 90 שנמצאה ללא רוח חיים, 12 באוקטובר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
המטפלת תובא היום להארכת מעצר. ניידת משטרה/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

לפני כחודשיים אישרה הכנסת הצעת חוק שמטרתה להחמיר את העונש על התעללות בפעוטות. הצעת החוק קובעת עונש מינימום של שנתיים מאסר, מינימום של חמישית מהעונש המירבי לעבירת ההתעללות בחסר ישע אשר עומד על תשע שנים. משמעות ההצעה היא שכל מי שיורשע בסעיף זה, ייגזר עליו עונש מינימום של מאסר בפועל באורך מינימום שנתיים.

עו"ד אנה שכטמן קוגלר שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את המטפלת החשודה: "מדובר במטפלת מנוסה שמעולם היו תלונות כנגדה. היא משתפת פעולה באופן מלא עם החוקרים ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתה אין לה שום קשר לאירוע. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתה בהקדם ותשחררה".

  • עוד באותו נושא:
  • הוד השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully