וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח שני בתוך שעות: מנהל מגרש מכוניות בבאקה אל גרבייה נורה כשישב ברכבו

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 19:55

צוות רפואה שהגיע לזירת אירוע הירי טיפל בנפגע, מוחמד עתאמנה בן ה- 47, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עלה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין ארגוני פשע מקומיים. הלילה נורה למוות גבר כבן 40 במהלך קטטה ברמלה

מוחמד עתאמנה, נורה למוות בבאקה אל-גרבייה. 28 באוגוסט 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
מוחמד עתאמנה, נורה למוות/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

גבר בן 47 נורה הבוקר (ראשון) למוות במהלך קטטה שפרצה בתור לשטיפת מכוניות בבאקה אל-גרבייה. ההרוג, מוחמד עתאמנה, יליד העיר בן אב לשלושה ילדים, נכנס למרגש המכוניות אותו הוא מנהל לשטוף את רכבו, כששני גברים רכובים על אופנוע ירו בו למוות.

צוות מד"א שהגיע לזירה העניק טיפול רפואי לעתאמנה, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין ארגוני פשיעה מקומיים. ככל הנראה, אחיו של הנרצח הינו מבעלי מגרש המכוניות.

ראש המועצה המקומית באקה אל-גרבייה אמר כי מדובר באדם שניהל אורח חיים נורמטיבי. "יש לנו הרגשה שאולי חיפשו בכלל חבר שלו", אמר.

רצח במגרש מכוניות, באקה אל-גרביה, 28 באוגוסט 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרי, צילום מסך
זירת הרצח בבאקה אל-גרבייה. הבוקר/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרי

הלילה נורה למוות גבר בשנות ה-40 לחייו בזמן קטטה בברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה תוך כדי פינויו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם לבסוף נקבע מותו. כוחות המשטרה שהגיעו לזירת הירי פתחו בחקירת המקרה, ועיכבו לחקירה חמישה תושבי העיר, קרובי משפחתו של הנרצח.

סגן מפקד מחוז המרכז תנ"צ יאיר חצרוני קיים במהלך הלילה הערכת מצב מיוחדת, במסגרתה סקר את הממצאים שנאספו עד כה. בתום הערכת המצב, ציין סגן מפקד המחוז כי מדובר באירוע חריג של אלימות קשה ברחוב הערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully