וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר פופ לבנוני מוכר נהרג בתאונת דרכים

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 3:45

הזמר ג'ורג' אל-ראסי נהרג יחד עם מנהלו בתאונת דרכים בזמן שחזר מהופעה בצפון סוריה. לפי הדיווחים הזמר נהג ברכב בזמן התאונה, והתנגש במחיצה מרכזית בכביש. משפחתו כועסת על הפרסומים כי נהיגתו הביאה למותו בתאונה. אחותו של אל-ראסי: " קיוויתי שנזדקן ביחד"

ג'ורג' אלראסי, זמר לבנוני שנהרג בתאונת דרכים. 28 באוגוסט 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
זמר הפופ הלבנוני ג'ורג' אל-ראסי/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

זמר הפופ הלבנוני ג'ורג' אל-ראסי נהרג אתמול (שבת) בלילה בתאונת דרכים, בזמן שחזר מהופעה בצפון סוריה. ברכב, יחד עם הזמר, היה גם מנהלו זיינה אל-מרחבי, שנהרג גם הוא יחד איתו בתאונה.

לפי כלי תקשורת לבנונים, הזמר, שעל פי הדיווחים נהג במכוניתו בזמן התאונה, התנגד במחיצה מרכזית לא מסומנת בצורה מסוכנת. כמו כן, סוכנות הידיעות הלאומית של לבנון מסרה כי לא היו מעורבים כלי רכב אחרים בתקרית. עוד דווח כי משפחתו של הזמר לא מרוצה מהפרסומים כי נהיגתו המסוכנת של אל-ראסי היא שהביאה לתאונה.

אחותו של הזמר, השחקנית נאדין אל-ראסי, הייתה הראשונה ממשפחתה להגיב לבשורה על מותו. "עזבת אותנו מוקדם מדי אחי. קיוויתי שנזדקן ביחד. בלעדייך זה מרגיש כאילו אני ביער מלא זאבים, כשהחיים האלה נמתחים לפני", אמרה.

לאחר שפורסמה ההודעה על מותו של אל-ראסי, מוזיקאים ושחקנים לבנונים רבים שיתפו את אבלם. בנוסף, גם הזמר הסורי ז'ורז' ווסוף הביע את תנחומיו ואמר: " "אני לא מאמין לחדשות הנוראיות של הבוקר שאתה אינך, ג'ורג'. שאלוהים יביא סבלנות למשפחתך ולאישה שהייתה לצידך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully