וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפה בצפון ירושלים: המונים תקפו מפגין יהודי עם דגלי פלסטין

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 19:09

במהלך הפגנה שמתקיימת מזה כמה שבועות, תקפו כמה מהמוחים, מפגין אחר שהניף דגל ישראל. לא דווח על נפגעים. כוחות משטרה שהיו במקום הפרידו בין המתפרעים. המפגין שהותקף הגיש תלונה במשטרה. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את המפגינים מסתערים ומכים את המוחה בדגלי פלסטין

קטטה סמוך לקבר שמואל הנביא/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

קטטה המונית פרצה היום (שישי) סמוך לקבר שמואל הנביא ליד ירושלים. לוחמי מג"ב שהיו במקום הדפו את המתפרעים. נפתחה חקירת נסיבות האירוע. העימות החל בעקבות מפגין שהניף דגל ישראל מול המוחים שהניפו דגלי פלסטין. ארבעה חשודים נעצרו.

בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את המפגינים נגד בנייה בכפר פלסטיני סמוך מסתערים עם דגלי פלסטין על המפגין שהניף דגל ישראל, מכים אותו עם המקלות ובועטים בו עד שכוחות המשטרה שהיו במקום עצרו את התקיפה. המפגין שהותקף הגיש תלונה במשטרה.

קטטה בין מפגינים בצפון ירושלים/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר השבוע עצרו כוחות הביטחון חשוד שתכנן לבצע פיגוע במרכז ירושלים. לצידו, נעצרו חשודים נוספים בעבירות של פעילות טרור והשתתפות בהפרות סדר אלימות. החשוד המרכזי נעצר בחודש שעבר, וחקירתו הובילה למעצר החשודים הנוספים, צעירים מג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים.

החשוד המרכזי התעניין ברכישת נשק מסוג M16 בעלות כספית של עשרות אלפי שקלים, אולם בסופו של דבר לא עשה זאת. בנוסף על פי החשד, ארבעת המעורבים השתתפו באירועי הפרות סדר שהיו במהלך החודשים האחרונים, וכללו יידוי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה ושיגור זיקוקים לעבר כוחות המשטרה שפעלו במזרח ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully