וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצהרי היום: משרד המשפטים יפרסם גירסא ערוכה של תצהיר החיפוש בבית טראמפ

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 10:51

התצהיר שהקדים את את צו החיפוש מפרט מדוע החוקרים האמינו שיש סיבה סבירה לחשוב שפשעים בוצעו. השופט הפדרלי אמר בפסיקתו כי משרד המשפטים שיכנע אותו שחלקים מהתצהיר צריכים להישאר חסויים

משרד המשפטים האמריקני חייב לפרסם היום (שישי) עד השעה 12, שעון מקומי, גירסא ערוכה של תצהיר צו החיפוש באחוזת הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפלורידה, כך פסק שופט פדרלי.

התצהיר מפרט מדוע החוקרים האמינו שיש סיבה סבירה לחשוב שפשעים בוצעו. הצו אישר ל-FBI לחפש במאר א-לאגו מוקדם יותר החודש. אתמול משרד המשפטים הגיש את הגירסא הערוכה שלו לשופט ברוס רייהרט. דובר משרד המשפטים אנתוני קולי אמר: "ארצות הברית הגישה את המסמך תחת הוראת בי המשפט מה-22 באוגוסט". תובעי משרד המשפטים הדגישו כי הם זקוקים להמשך החשאיות כדי לא לשבש את החקירה הפלילית הנמשכת.

ניידת משטרה מחוץ לביתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שאמר כי פשטו על אחוזתו, פלורידה, 9 באוגוסט 2022. רויטרס
החיפוש באחוזת טראמפ בפלורידה/רויטרס

השופט רייהרט אמר כי משרד המשפטים שיכנע אותו כי חלקים מהתצהיר צריכים להישאר חסויים, משום ש"פרסומם יחשוף 1. את הזהות של עדים, סוכני רשויות החוק וצדדים לא קשורים. 2. את האסטרטגיה של החקירה, כיוונה, היקפה, מקורותיה והשיטות. 3. מידע על חבר המושבעים".

הוא הסיק שמשרד המשפטים "עמד במשימה של עריכה מצומצמת שנועדה לשרת את האינטרס הלגיטימי של הממשלה ביושרתה של החקירה המתמשכת וזאת החלופה הסבירה ביותר לחשיפת התצהיר כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully