וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ בארה"ב: "כולנו מבינים שאסור שתהיה לאיראן מטריה גרעינית"

26.8.2022 / 10:00

שר הביטחון אמר את הדברים במפקדת פיקוד המרכז של הצבא האמריקני, לפני פגישתו הצפויה היום עם היועץ לביטחון לאומי סאליבן בעניין הסכם הגרעין המתגבש. "נמשיך להרחיב את הפעולות הנדרשות בכדי לפגוע בשלוחי איראן", הוסיף גנץ

גנץ בארה"ב: "עלינו לדאוג שלאיראן לעולם לא תהיה מטריה גרעינית"/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון בני גנץ אמר במהלך ביקורו אמש (חמישי) במפקדת פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית בפלורידה כי ישראל וארה"ב ממשיכות להרחיב את שיתופי הפעולה מול התוקפנות האיראנית. "עלינו לדאוג שלאיראן לעולם לא תהיה מטריה גרעינית", אמר גנץ.

שר הביטחון בני גנץ ומפקד סנטקום הגנרל מייקל קורילה, ארצות הברית. 26 באוגוסט 2022. משרד הביטחון
גנץ ומפקד סנטקום, היום/משרד הביטחון

למה זה חשוב

  • זה היה ביקור ראשון אי פעם של שר ביטחון ישראלי במפקדת פיקוד המרכז של צבא ארה"ב שאחראי על המזרח התיכון.
  • גנץ אמר את הדברים יממה לפני פגישתו היום בוושינגטון עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ייק סאליבן. השניים צפויים לדון בהסכם הגרעין המתגבש.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

במוקד החדשות

  • גנץ התקבל על ידי מפקד סנטקום הגנרל מייקל קורילה, וקיים מפגש עם מטה סנטקום. עוד קיים שר הביטחון סיור בחמ"ל המרכזי, וביקר בטייסת מתדלקי ה- Kc-135.
  • מדובר במטוסי תדלוק שישראל רכשה מארה"ב וצפויה לקבל בשנים הקרובות. מטוסי התדלוק הם קריטיים לתקיפות ארוכות טווח כמו נגד מתקני הגרעין של איראן.
  • מלשכת שר הביטחון נמסר כי במסגרת הביקור נידונו שיתופי הפעולה המבצעיים בהתקפה ובהגנה באזור, מול האיומים ובראשם התוקפנות האיראנית.
  • בין השאר דובר על הגברת האימונים ושיתופי הפעולה בים, באוויר, ביבשה, בסייבר ובמודיעין, נמסר מלשכת שר הביטחון.

מה הם אומרים

  • גנץ אמר במהלך הביקור בטייסת מטוסי התדלוק כי שיתוף הפעולה של ישראל עם סנטקום ומדינות האזור הוא "גיים צ'יינג'ר" ביכולת לשמור על הביטחון, היציבות והשלום במזרח התיכון, בייחוד מול איראן ושלוחיה.
  • "אנחנו נמשיך להעמיק את שיתוף הפעולה, להרחיב את הפעולות הנדרשות בכדי לפגוע בשלוחי איראן, ולדאוג שלאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני. כולנו מבינים את הצורך לדאוג שלאיראן לעולם לא תהיה מטריה גרעינית שתחתיה היא ושלוחיה יפיצו טרור ויאיימו על העולם והמזרח התיכון. זה יהיה גם המסר שאעביר בביקור בוושינגטון ובפגישתי עם היועץ לביטחון לאומי ג'ק סאליבן", אמר גנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully