וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיבור בין מזרח למערב": תכנית ללמידת ערבית מדוברת הושקה בירושלים

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 21:17

התכנית שנקראת "אהלן" תתקיים ב-30 בתי ספר ברחבי העיר. בפרויקט ילמדו 50 סטודנטים ערבים, שרובם לומדים את מקצועות החינוך, תמורת מלגת לימודים. הם ילמדו במשך 140 שעות שנתיות, שיתפרסו על 4 שעות בשבוע, בכיתות קבועות. "התלמידים יוכלו לייצר דיאלוג פורה"

כיתה ריקה. דוד כהן, פלאש 90
"חיבור בין מזרח למערב". כיתה ריקה/פלאש 90, דוד כהן

עיריית ירושלים השיקה היום (חמישי) תכנית ללמידת ערבית מדוברת עבור תלמידים ב-30 בתי הספר ברחבי העיר. את התכנית שנקראת "אהלן" גיבשה העירייה בשיתוף מינהל חינוך ירושלים והיא תחל כהתנסות בשנת הלימודים תשפ"ג.

בפרויקט ילמדו 50 סטודנטים ערבים, שרובם לומדים את מקצועות החינוך, תמורת מלגת לימודים. הם ילמדו ערבית מדוברת במשך 140 שעות שנתיות, שיתפרסו על ארבע שעות בשבוע, בכיתות קבועות ברחבי ירושלים.

משה ליאון ראש העיר ירושלים. צילום - ראובן קפוצינסקי, אתר רשמי
"יוכלו לייצר דיאלוג פורה". משה ליאון/אתר רשמי, צילום - ראובן קפוצינסקי

הסטודנטים המלמדים יעברו הכשרת לימוד מתאימה וילוו על ידי נציגים במהלך שנת הלימודים. התכנים שיועברו יתבססו על תכנית לימודים שנכתבה על ידי עמותת "מדרסה" וכן על תכנית הלימוד המשותף - העוסקת בלימודים משותפים בין מזרח העיר למערב העיר.

מעיריית ירושלים נמסר כי "מטרת התכנית ליצור אור חיובי וחיבור לשפה הערבית, חיבור בין מזרח למערב ויכולת ליצור תקשורת דרך השפה"

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, בירך על התכנית. "השפה הערבית היא אחת השפות המדוברות בעולם, בישראל ובעירנו ירושלים", אמר. "באמצעות למידתה יוכלו התלמידים להכיר היסטוריה ותרבות עשירה ובעיקר לדבר ולייצר דיאלוג פורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully