וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול כוכבי, אביו של ראש המטה הכללי, מת בגיל 89

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 8:42

כוכבי מת בביתו שבקריית ביאליק, כשמשפחתו לצידו. הלוויתו תערך ביום ראשון. דובר צה"ל ספד: "ברוך דיין האמת. שאול חי חיים מלאי משמעות ונחת והלך מאושר לעולמו, כולנו עם מפקדנו והמשפחה". בצה"ל ניחמו: "החיילים ופורום המטה הכללי מחבקים מפקדנו"

שאול כוכבי. יואב איתיאל, מערכת וואלה
הלוויתו תערך ביום ראשון. שאול כוכבי/מערכת וואלה, יואב איתיאל

שאול כוכבי, אביו של ראש המטה הכללי אביב כוכבי, מת הערב (חמישי) בביתו שבקריית ביאליק. כוכבי מת כשהוא בן 89 וכשבני משפחתו סביבו, מקיפים אותו. הלוויתו צפוייה להערך ביום ראשון בבית העלמין בקרית ביאליק, שם ייקבר לצד אשתו המנוחה, אמו של הרמטכ"ל, ריבה ז"ל.

בצה"ל ניחמו ואמרו כי "החיילים ופורום המטה הכללי מחבקים את מפקדנו ואת המשפחה". לדברים הצטרף דובר צה"ל תת אלוף רן כוכב שספד לאביו של הרמטכ"ל. "ברוך דיין האמת", אמר. "שאול כוכבי בן 89, נפטר בביתו, בשיבה טובה, כשמשפחתו לצידו. הרמטכ"ל סיפר לי שאביו שאול חי חיים מלאי משמעות ונחת והלך מאושר לעולמו. כולנו עם מפקדנו והמשפחה".

"משתתף באבלו של חבר ילדותי הרמטכ"ל אביב כוכבי", אמר ראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, בן כיתתו של הרמטכ"ל. "שאול נמנה על דור בוני הארץ, אדם רב מעשים וצנוע הליכות, שוחר תרבות ודעתן, ותושב ותיק בעירנו עד יומו האחרון. מנחם את הרמטכ"ל בשם תושבי קרית ביאליק".

שאול כוכבי נולד בקרית חיים ב-1933 ובה גדל. בנערותו היה חניך ומדריך בנוער העובד. הוא הצטרף להכשרת הנח"ל בקיבוץ ארז שבעוטף עזה, שם הכיר את רעייתו ריבה. השניים נישאו ועברו לגור בקריית ביאליק, בה גידלו את שלושת ילדיהם - הבת טל (64) והבנים אביב (58) וזהר (52). ריבה הייתה מורה לחינוך גופני, והשניים התגוררו בעיר עד יומם האחרון (ריבה נפטרה בשנת 2013). שאול היה איש ספר, שוחר תרבות, מוסיקה ואמנות. כמו כן, למד כלכלה והיה בעל חברה לציוד טכני.

הרמטכ"ל אביב כוכבי ואביו שאול כוכבי. באדיבות המשפחה
הרמטכ"ל ואביו/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully