וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעירה עם סימני אלימות נמצאה בשדה סמוך לרחובות

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 10:04

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע שהובילה למותה של האישה בשנות ה-20 לחייה, שנמצאה ללא רוח חיים בשטח פתוח על ידי עובר אורח. צוות רפואה שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותה. החקירה הוגדרה בעדיפות עליונה. תושב בת ים נעצר בחשד למעורבות באירוע

בווידאו: חשד לרצח: צעירה עם סימני אלימות נמצאה בשדה סמוך לרחובות/מד"א, דוברות משטרת ישראל

צעירה בשנות ה-20 לחייה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות נמצאה הבוקר (חמישי) על ידי עובר אורח בשדה סמוך לרחובות. צוות רפואה שהגיעו לזירה נאלץ לקבוע את מותה, ועל פי הערכות, היא נדקרה. שוטרים שהגיעו למקום אספו ממצאים לבחינת הרקע והנסיבות, והחקירה הוגדרה בעדיפות עליונה. תושב בת ים, בן 20, נעצר בחשד למעורבות במקרה. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

מפקד משטרת רחובות, ניצב משנה דודי מירון, מסר כי "הבוקר בשעה 5:00 לפנות בוקר התקבל דיווח למוקד 100 על צעירה שמוטלת בשטח פתוח עם סימני אלימות וללא סימני חיים. משטרת רחובות הגיעה למקום, התחילה בחקירה". פרמדיק מד"א מאיר ולדר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה".

גופת אישה נמצאה בשדה סמוך לרחובות. דוברות משטרת ישראל
הזירה שבה נמצאה הגופה. הבוקר/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר השבוע הוגש כתב אישום נגד אלמאומן בלאה חמאיסה בן 19 מרהט בגין ניסיון רצח של קרובת משפחתו. כתב האישום שהגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בבאר שבע מגולל את רצף האירועים שהתרחשו לפני כחודש, אז על פי הפרקליטות "גמלה בליבו ההחלטה להמית את קרובת משפחתו".

בליל 22 ביולי, מעט אחרי חצות, יצאה האישה מביתה ברהט לדודתה, אספה את הטלפון הנייד שלה - ויצאה בחזרה אל ביתה. במקביל, חמאיסה הגיע לביתה של המתלוננת כשעל ראשו כובע קפוצ'ון ופניו מכוסות חלקית.

כשהגיעה האישה אל הבית, חמאיסה רץ לעברה ונעמד מולה. הוא נעצר במרחק של כשני מטרים ממנה, אחז בידו באקדח וכיוון אותו לעבר גופה. בשלב זה היא זיהתה אותו ושאלה מה קרה. למראה האקדח אף ניסתה לברר אם האם הוא פוחד או בורח ממשהו. הוא דרך את האקדח והמשיך לכוונו אליה. אחותה שהבחינה במעשה צעקה לו ש"לא יצחק איתה" ו"לא יעשה שטויות". מאיסה כיוון אקדח לעבר המתלוננת, והיא זיהתה אותו ושאלה אותו מה קרה, ואם הוא פוחד או בורח ממשהו. לאחר שירה בה ולנוכח צעקות אחיה של המתלוננת שהיו עדים למתרחש, נמלט הנאשם מהמקום.

חמאיסה ירה פעם אחת לפחות לעבר האישה בכוונה לגרום למותה. היא נפצעה ונפלה בעודה מדממת. אז הוא כיוון שוב את האקדח לעברה וניסה לירות, אך מסיבה כלשהי נכשל בכך. אחיה של המתלוננת שהיה סמוך לכביש הראשי של השכונה המוביל לבית ושמע את הירי, צעק לעבר הנאשם, והוא ברח מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully