וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 30 נחטף על ידי כנופייה מקומית בסאו פאולו

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 12:13

הכנופייה ארבה לצעיר כשנסע לפגישה בהסעה של "אובר". חבריה חטפו אותו יחד עם נהג הרכב, שמאוחר יותר נזרק באזור נטוש, ואז הזעיק את המשטרה המקומית. שעות לאחר מכן אותר החטוף, במבצע שנעשה בסיוע גורמים בארץ ומשפחתו, והוא שוחרר תמורת כופר

פקקי תנועה בעיר סאו פאולו בברזיל/צילום וקריינות: אורן יוסיפוביץ, עריכה: יותם בן דוד

צעיר ישראלי בן 30 נחטף אתמול (שלישי) על ידי כנופיה מקומית בעיר סאו פאולו שבברזיל. הוא נחטף בזמן שיצא לפגישה לילית בהסעה של "אובר", ונחטף יחד עם נהג הרכב שהסיע אותו. הוא שוחרר במהלך הלילה עבור כופר, בתיאום ובסיוע של הקונסוליה הישראלית בעיר, המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, משפחתו והמשטרה המקומית.

הכנופייה ארבה לישראלי כשיצא לפגישה לילית בהסעה פרטית של "אובר". הוא נחטף יחד עם נהג הרכב, שבהמשך נזרק על ידי הכנופייה באזור נטוש, ולאחר מכן הודיע לראשונה על החטיפה למשטרה. במקביל הוחזק הישראלי ללא אפשרות ליצור קשר עם הסביבה.

כעבור מספר שעות יצרו החוטפים קשר עם בני משפחתו של הישראלי ודרשו מהם כופר. בתוך כך הצליחו החוטפים למשוך ממכשיר כספומט סכום כסף באמצעות כרטיס האשראי של החטוף.

ניידת בברזיל. רויטרס
הישראלי נחטף על ידי הכנופייה שארבה לו ברחוב. ניידת בברזיל/רויטרס

המשטרה המקומית הצליחה לבצע איכונים למכשירים הסלולרים של החוטפים ושל הישראלי, ואיתרה את מיקומם. לאחר שהגיע למקום עצרה שלושה מהחוטפים בכנופייה. מאוחר יותר הצליחו להגיע למיקום בו הוחזק הישראלי עם יתר חברי הכנופייה, ושיחררו אותו.

הישראלי הוחזר למשפחתו כשהוא בריא ושלם. הקונסול הישראלי, אביאל אברהם, ששוחח איתו, סיפר כי הוא נשמע נסער אבל מאוד שמח ובמצב טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully