וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור 4 שנים: העבריין הנמלט גולן אביטן גורש ממרוקו ונעצר בארץ

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 6:56

אביטן אותר על ידי חטיבת המודיעין במשטרה, גורש על ידי שלטונות מרוקו ונעצר הבוקר כשנחת בנתב"ג. בן ה-54 היה חבר בארגונו של יצחק אברג'יל ונאשם שהיה ממארגני ניסיונות החיסול של העבריין זאב רוזנשטיין והוביל למותם של 3 אזרחים ולפציעתם של עשרות

גולן אביטן, חשוד בפרשת 512 של ארגון הפשע אברג'יל, בלה"ב 433. מאי 2015. ניב אהרונסון
גולן אביטן/ניב אהרונסון

העבריין גולן אביטן, שנמלט מהארץ ב-2018, הובא לישראל היום (רביעי) ממרוקו. הוא אותר על ידי חטיבת המודיעין במשטרה, גורש על ידי שלטונות מרוקו ונעצר הבוקר כשנחת בנתב"ג. בתום החקירה הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בראשון לציון.

המעצר אירע כחלק מתיק 512 של המשטרה. אביטן, תושב אשדוד בן 54, היה חבר בארגון הפשע של יצחק אברג'יל ונגדו, לצד 17 נאשמים נוספים, הוגש כתב האישום בגין עבירות של רצח, ניסיונות רצח, ייבוא ומסחר ואספקת סמים במסגרת ארגון פשיעה במדינות רבות. הוא נאשם שהיה ממארגני ניסיונות החיסול של העבריין זאב רוזנשטיין, בכך שסיפק את השלטים שהפעילו את מטעני החבלה מרחוק בשני ניסיונות החיסול, וגרמו למותם של שלושה אזרחים ועשרות פצועים. לאחר שנעצר במסגרת החקירה שוחרר ממעצר בערבות של 12 מיליון שקלים, אך כעבור זמן לא רב נמלט מהארץ למרוקו וכעת הוחזר לארץ.

ארגון הפשע של יצחק אברג'יל היה מהמאורגנים והאכזריים ביותר בישראל, שקרבות השליטה בינו לבין ארגונים אחרים גבו את חייהם של לא מעט מספר אזרחים בלתי מעורבים, מה שהיווה זרז משמעותי על רשויות החוק למוטט את הארגון ולהביא את ראשיו אל מאחורי סורג ובריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully