וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר"מ פינלנד עברה בדיקת סמים בהצלחה, והתנצלה

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 15:33

מרין, בת ה-36, אחת מראשי המדינות הצעירים בעולם, מצאה את עצמה שוב במרכז שערורייה לאחר שסרטון שלה רוקדת ושרה עם כמה סלבריטאים פינים אחרים מסיבה פרטית שערכה במעון הרשמי שלה, נהפך ויראלי ברחבי העולם

ראש ממשלת פינלנד סאנה מרין התנצלה היום (שלישי) על הסרטון שלה שצולם במסיבה פרטית ודלף לרשתות החברתיות. מרין עברה בדיקת סמים בעקבות פרסום הסרטון בשבוע שעבר, שבו נראו גם משקאות אלכוהוליים. הבדיקה היתה שלילית. לדבריה, היא מעולם לא השתמשה בסמים, ולא ראתה איש במסיבה משתמש בסמים.


מרין, בת ה-36, אחת מראשי המדינות הצעירים בעולם, מצאה את עצמה שוב במרכז שערורייה לאחר שסרטון שלה רוקדת ושרה עם כמה סלבריטאים פינים אחרים מסיבה פרטית שערכה במעון הרשמי שלה, נהפך ויראלי ברחבי העולם. בדיקת הסמים נועדה להפיג את החששות שהתעוררו בעקבות הסרטון לגבי התנהלות לא ראויה של ראש הממשלה.

השבוע עלתה לרשתות תמונה של שתי משפיעניות מפורסמות בפינלנד מתנשקות ומכסות את החזה שלהן עם שלט שעליו כתוב "פינלנד" מהמשכן הרשמי של ראש הממשלה בהלסינקי, קסארנטה.

מרין אמרה בתגובה: "לדעתי, התמונה אינה ראויה. אני מתנצלת עליה. למעט זאת, לא קרה שום דבר יוצא דופן במסיבה", אמרה מרין לכתבים. "היתה סאונה, שחינו ובילינו יחד", היא אמרה בנוגע למסיבה שערכה במעון הקיץ, שממנה דלף הסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully