וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנגשים ברכב ומוציאים את החשוד: כך סוכלה הברחת נשק בצפון

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 7:42

המשטרה וצה"ל עצרו בתום מרדף ארבעה חשודים בהברחת נשק בעמק הירדן, אחרי שניסו להימלט במכונית. בסרטון מהאירוע ניתן לראות את רכב המשטרה מתנגש בג'יפ של החשודים, ומיד אחר כך הלוחמים יוצאים ושולפים אותם החוצה. תיעוד

סיכול הברחת נשק בצפון/דוברות משטרת ישראל

כוחות הביטחון סיכלו אתמול (שני) ניסיון הברחת נשק בעמק הירדן, מגבול ירדן בתום מרדף אחר ארבעה חשודים שניסו להימלט ברכב. במהלך מנוסתם, זרקו החשודים מהמכונית את כלי הנשק אותם ניסו להבריח. מתחילת השנה סיכלה היחידה 16 ניסיונות הברחת נשקים בגבולות הצפוניים של המדינה, במהלכם נתפסו 191 נשקים ו-100 רימונים.

בתיעוד מהאירוע ניתן לראות הג'יפ של המבריחים מנסה להימלט מהשוטרים, עד שהוא מגיע לפקק. כשנהג הרכב ניסה להסתובב, רכב משטרה אחר מתנגש בו, וחוסם לו את המעבר. מיד אחר כך יוצאים חיילים ושוטרים ושולפים החוצה את החשודים מהמכונית.

סיכול הברחת נשק בצפון. דוברות משטרת ישראל
שליפת החשודים בהברחת הנשק/דוברות משטרת ישראל

בסוף השבוע סיכלו כוחות צה"ל והמשטרה ניסיון הברחה של סמי חשיש במשקל של כ-100 ק"ג, בשווי של כארבעה מיליון שקלים. במהלך הלילה זיהו כוחות מחטיבת יואב, וחטיבת התותחנים רכב חשוד בשטח ישראל, סמוך לגבול מצרים, צפון מערבית לעיר אילת. הלוחמים פעלו בשטח ואיתרו שקים ובהם נמצאה כמות רבה של סמים מסוג חשיש. מאוחר יותר הצליחו הכוחות לאתר כמה חשודים במעורבות באירוע ההברחה, ותפסו את אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully