וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: המועמדת לראשות הממשלה מהימין הקיצוני צייצה סרטון אונס ע"י מהגר - וספגה ביקורת

22.8.2022 / 17:13

ג'ורג'ה מלוני, מנהיגת מפלגת "האחים של איטליה", המכונה גם "הממשיכה הרוחנית של מוסוליני", הואשמה בתעמולת בחירות מבישה, לאחר שהעלתה סרטון אונס של אוקראינית ע"י מבקש מקלט מגינאה בעיר פיאצ'נצה. איטליה תבחר נשיא חדש ב-25 בספטמבר

ג'ורג'ה מלוני, מנהיגת מפלגת הימין הקיצוני "האחים של איטליה", הואשמה היום (שני) בתעמולת בחירות מבישה, לאחר שהעלתה סרטון של אישה אוקראינית נאנסת על ידי מהגר בעיר באיטליה.

האישה בת ה-55 הותקפה ברחוב בעיר פיאצ'נצה אתמול בבוקר על ידי מבקש מקלט מגינאה, על פי גורמים רשמיים מקומיים. התקרית צולמה על ידי אדם שגר בדירה שמביטה על הרחוב, והתוקף נעצר. המשטרה אישרה את דבר המעצר ואמרה כי האיש עצור בזמן שהחקירה מתנהלת.

מלוני, המובילה כעת בסקרים לקראת הבחירות לנשיאות שייערכו ב-25 בספטמבר, צייצה את הסרטון, שהועלה על ידי אתר חדשות כשפניה של האישה מטושטשים אך צעקותיה נשמעות היטב.

"אי אפשר לשתוק לאור תקרית נוראית כזאת של אלימות מינית נגד אוקראינית, שקרתה לאור יום בפיאצ'נצה על ידי מבקש מקלט", צייצה מלוני. "חיבוק לאישה. אעשה כל שביכולתי כדי להחזיר את הביטחון לערים שלנו".

הציוץ ספג ביקורת חריפה ברשת, כמו גם ממתנגדיה הפוליטיים של מלוני. "לא ראוי להראות תמונות של אונס. עוד יותר גרוע לעשות את זה בשביל קולות", צייץ אנריקו לטה, ראש המפלגה הדמוקרטית. פוליטיקאי מרכז נוסף, קרלו קלנדה, כינה את הציוץ של מלוני "לא מוסרי".

מלוני, שקראה למצור ימי על צפון אפריקה כדי למנוע הגירה לאיטליה, אמרה בפייסבוק כי יריביה השתמשו באונס כדי לתקוף אותה, אך התעלמו מהקורבן ומהתייחסות ל"מצב חירום" של הגירה.

עם זאת לטה צייץ גם "קודם כל, מגיע לכל האנשים והקורבנות כבוד", ואילו קלנדה כתב "רק הקורבנות חשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully