וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד שליטה: בן 81 הדרדר עם רכבו לתוך צומת הומה בי-ם ונבלם במסעדה, שניים נפצעו קל

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 17:36

קשיש הדרדר ברכבו לאחור והתנגש ברכב שביצע פנייה לתוך צומת עמוס בירושלים, שני הרכבים ניזוקו אך הרכב לא נבלם והתדרדר לרחוב - שם כמעט פגע בכמה ילדים שנמלטו בבהלה. לבסוף, התנגש הרכב בחלון מסעדה. שני הנהגים נפצעו באורח קל ולא היו נפגעים בקרב יושבי המסעדה

בווידאו: תיעוד של נהג בן 80 מתנגש במכוניות וכמעט ודורס ילדים בירושלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

נהג בן 81 איבד היום (שני) שליטה על רכבו ברחוב פייר קנינג בירושלים, הוא ונהג נוסף נפצעו קל. רכבו של הנהג הדרדר לאחור אל תוך צומת עמוס הקרוב לקניון הדר, שם פגע ברכב נוסף וכמעט פגע בכמה ילדים, שברחו מהמקום. לבסוף, נבלם הרכב בחלון מסעדה. פרט לשני הנהגים, לא היו נפגעים נוספים, אך נגרם נזק לשני הרכבים ולמסעדה.

זירת תאונה בין כלי הרכב סמוך למסעדה ברחוב גנרל פייר קניג בירושלים 22 במאי 2022. רועי בן שוהם, מד"א
נבלם בחלון מסעדה. תיעוד המסעדה/מד"א, רועי בן שוהם

לפני כשבועיים אוטובוס איבד שליטה ברחוב רוממה בירושלים ודרס למוות אם בהריון מתקדם ושתי בנותיה וכן פצע נוספים. עד ראיה שנכח במקום העיד כי הנהג לא היה באוטובוס בעת התאונה. "עברתי בתחנה ומישהו ביקש ממני לעזור לנהג כי יש לו תקלה באוטובוס", שחזר. "עזרתי לו לפרוק ציוד מתא המטען, ואז האוטובוס איבד שליטה ודהר לעבר התחנה במורד הרחוב". הוא סיפר כי נהג האוטובוס פתח בריצה וניסה להזהיר את העוברים והשבים. "הנהג צעק 'הרגתי אנשים'", אמר. גם בתיעודים ממצלמות האבטחה במקום היה ניתן לראות כי דלת האוטובוס הייתה פתוחה והנהג לא היה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully