וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: טרקטורון ניתק ממכונית בכביש בצפון - ועף לעבר הנתיב הנגדי

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 23:16

באירוע, שהתרחש בשבוע שעבר בכביש 85, לא היו נפגעים. תושבת האזור, שאביה חמק מפגיעת הטרקטורון, אמרה כי האזור עמוס ב"מטיילים שאינם מכירים את הכבישים". ב"אור ירוק" קראו להקמת גדר הפרדה בין הנתיבים: "במזל גדול לא היו נפגעים"

בווידאו: תיעוד של ריינג'ר מתנתק מהעגלה ונכנס לנתיב הנגדי בכביש בצפון/צילום: אור ירוק

טרקטורון שנקשר על עגלה שרתומה למכונית ניתק מהעגלה ועף על נתיב נגדי בכביש 85 בצפון. לא היו נפגעים באירוע, שהתרחש בשבוע שעבר ותועד במצלמת מכונית של תושב הגליל העליון שנסע בכיוון הנגדי.

הדס, תושבת הצפון שאביה חמק מפגיעה, אמרה כי המקרה מאפיין את הנהיגה המסוכנת של נהגים רבים שמטיילים כעת בצפון ואת החשש לעלות בימים אלה על כבישי הצפון. "אבי נסע ברכב בכביש מספר 85 בין הצמתים קדרים וחנניה. מולו הגיע רכב שאליו רתומה עגלה שעליה ריינג'ר", סיפרה. "הריינג'ר התהפך ככל הנראה בשל סטייה חדה בהגה או מהירות מופרזת. הרכב הראשון שנסע ממש מולו נפגע קל, הרכב הראשון שנסע אחריו והרכב של אבי הספיקו להתחמק ולרדת לשוליים בזמן".

לדבריה, "אנחנו בתקופת שיא באזור הצפון שעמוס במטיילים שפשוט לא מכירים את הכבישים. אנחנו תושבי הצפון ממש מרגישים את חוסר הסדר והבלגן בכבישים שנובע מעומס מטיילים".

תיעוד מכביש בצפון: ריינג'ר ניתק מעגלה ונכנס לנתיב הנגדי 
22.08.22. אור ירוק, אתר רשמי
"התוצאה הייתה יכולה להיות אחרת לחלוטין". רגע התאונה בכביש 85, בשבוע שעבר/אתר רשמי, אור ירוק

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר כי "במזל גדול לא היו נפגעים בנפש בתאונה, אבל התוצאה הייתה יכולה להיות אחרת לחלוטין. הסרטון ממחיש עד כמה חשובה גדר הפרדה בין הנתיבים שהייתה מונעת מהעגלה שהתהפכה לעבור לנתיב הנגדי".

הוא הוסיף כי בתקופת סוף החופש הגדול, כבישי הצפון מלאים במשפחות שמטיילות. "חלק מהנהגים כלל לא מכיר את הכבישים ולא מורגל בנסיעה בכבישים עם תשתיות לקויות, בשעות החשיכה ובעייפות. במשטרה חייבים להגביר את הנוכחות בכבישים המרכזיים כדי להגביר את ההרתעה במטרה למנוע עבירות תנועה מסכנות חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully