וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש מכרמיאל מואשם בתקיפת מעסה שסירבה לספק לו שירותי מין

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 8:59

לפי כתב האישום, אנטולי שטרומברג בן ה-74 שילם למעסה, נשכב על מיטת העיסוי בקליניקה - ודרש ממנה שתקיים עמו יחסי מין. היא סירבה וביקשה להעניק לו החזר כספי. בתגובה, הוא קילל אותה והכה אותה בכל חלקי גופה. בחקירתו הודה שהיה מעוניין בשירותי מין, אך הכחיש תקיפה

בווידאו: תיעוד של גבר תוקף נשים בתל אביב/צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד קשיש תושב כרמיאל שתקף באלימות מעסה בחיפה כיוון שסירבה להעניק לו שירותי מין. הוא מואשם בתקיפה, חבלה חמורה ואיומים.

לפי כתב האישום, שהוגש בבית משפט השלום בחיפה, אנטולי שטרומברג בן ה-74, נשוי, אב לשתיים וסבא לשלושה, יצר קשר עם המעסה, סיכם איתה על טיפול ב-200 שקלים והגיע לקליניקה שלה ברחוב הנביאים בשכונת הדר בחיפה בשעת ערב של יום שלישי שעבר. הוא שילם לה את הסכום המוסכם, נשכב על מיטת העיסוי במהלכו דרש שתקיים איתו יחסי מין. אבל היא סירבה, ואף נתנה לו במקום החזר של 50 שקלים כדי להפיס את דעתו. אלא, שמעובדות כתב האישום עולה שהוא החל בקללות בוטות ובאיומים מפורשים, "תחזירי את הכסף, כלבה, לכי תז* עם העיסוי שלך", "אני ארצח אותך עכשיו", "אני אחנוק או אדקור, תבחרי", "אני ארצח, באמת".

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בתוך כך, לפי כתב האישום, הוא החל להכות אותה בכל חלקי גופה, בבטן, באגן, ברגליים ובידיים. הוא לא חדל גם תוך שאמרה לו שיחוס עליה כיוון שהיא בהריון. בתגובה הוא הוסיף ותקף אותה באגרופים לפנים ושבר לה את האף. היא סבלה גם משטף דם באזור הבטן וכאבים באזור הפנים. האירוע הסתיים רק כאשר המעסה הצליחה לברוח ממנו והזעיקה משטרה. שוטרי סיור של תחנת חיפה הגיעו למקום אבל הוא בינתיים כבר הספיק להסתלק. צוות מד"א פינה את האישה לבית חולים באמבולנס. האיש למחרת הסגיר את עצמו למשטרה בתחנת כרמיאל לשם זומן. תחנת חיפה חקרה את האירוע ויחידת התביעות של מחוז חוף הגישה הבוקר את כתב האישום.

בחקירתו במשטרה הודה האיש חלקית במיוחס לו. הוא הודה כי הגיע לחיפה לצרוך שירותי מין, אולם מכחיש שתקף את האישה. אבל צילומי מצלמות הגוף של השוטרים שהגיעו למקום ותיעדו את החבלות הטריות על גופה של המעסה, וכן הקלטה שביצעה בשעת האירוע בה נשמעים חילופי הדברים, בשפה הרוסית, תומכים דווקא בגרסתה.

במקביל להגשת כתב האישום מבקשת התובע מפקח עו"ד אור משה קרן את הארכת מעצרו של האיש עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. "התנהגותו מעידה אודות המסוכנות הרבה הנשקפת הימנו, עת נהג כאחרון הבריונים" טוענת המשטרה, "שעה שהוכיחו בבירור שהוא בעל מסוגלות לנקוט אלימות קשה ומסוכנת, וללא כל סיבה, ובאופן שיכול היה להביא בנקל לתוצאות הרות אסון, וכל זאת על רקע רצונו לצרוך שירותי מין". המשטרה מבקשת להדגיש, "לולא המתלוננת הזעיקה את המשטרה והייתה עיקשת בהתנגדותה למעשיו התוקפניים של האיש כלפיה, התוצאות כיו יכולות להיות חמורות יותר". השופט אחסאן כנעאן קבע דיון בעניין, מוחרתיים ובינתיים, תוך שעו"ד רומן קלוגרמן, המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, לומד את תיק החקירה, ובהסכמתו, הוא האריך את המעצר עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully