וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג אוטובוס הותקף בגז מדמיע - ופונה לבית חולים

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 11:57

הנהג בקו 381 של חברת אלקטרה אפיקים הותקף על ע"י נוסע בתחנת אפרת דרום שבגוש עציון. האדם המתפרע שבר את מחיצת ההפרדה של הנהג וצעק באוטובוס - בו היו עוד כמה נוסעים. לאחר המקרה, פונה הקורבן לבית החולים עם פגיעות בעיניו וראשו. מהחברה נמסר כי תלונה תוגש במשטרה

בוווידאו: נהג אוטובוס של חברת אלקטרה אפיקים הותקף ע"י נוסע בתחנת אפרת דרום/כוח לעובדים

נהג אוטובוס בקו 381 הותקף אתמול (ראשון) על ידי נוסע בתחנת אפרת דרום שבגוש עציון. הנהג, שהותקף בגז מדמיע, פונה לבית החולים עם פגיעות בעיניו ובראשו. מחברת אלקטרה אפיקים נמסר כי תלונה תוגש במשטרה.

בתיעוד המקרה נראה הנוסע עולה לאוטובוס וצועק על הנהג. לאחר כ-20 מטרים של נסיעה, עצר הנהג וביקש מהנוסע המתפרע לרדת מהאוטובוס. בתגובה, הוא החל לתקוף את הנהג בגז מדמיע ושבר את מחיצת ההפרדה שלו - זאת תוך שבאוטובוס עוד כמה נוסעים. לאחר המקרה, איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים השבית את קו האוטובוס עד לגמר השירות.

תמר אוחנה ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים מסר: "לא ייתכן שכל תקיפת נהג תיכנס לסטטיסיקה. מי שחשב כי ניתן לעצור את אלימות הנוסעים על ידי הפרדת הנהגים מהנוסעים-טעה. אין מנוס מהפעלת ענישה חמורה כנגד תוקפי נהגים ממש כפי שנוהגים בתוקפי רופאים או שוטרים. נמשיך להיאבק עד להכרה בנהגים כעובדי מקצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully