וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מפגינות ביקשו להצטלם עם הקנצלר - וחשפו את החזה שלהן במחאה נגדו

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 7:42

המפגינות, שעל החזה שלהן נכתב "אמברגו מידי לגז", מחו נגד המדיניות הכלכלית של הקנצלר, שלפי מבקריו, מסייעת לרוסיה במלחמתה נגד אוקראינה. שולץ סופג ביקורת רבה במדינתו, שסובלת ממחסור אנרגיה בעקבות התלות ברוסיה, ורק בסוף שבוע שעבר זכה לקריאות בוז בעת נאום שנשא

שתי מפגינות התפרצו אתמול (ראשון) לאירוע בו נאם קנצלר גרמניה אולף שולץ בברלין, כשהן חושפות את החזה שלהן, שעליו כתבו: "אמברגו מידי לגז". זאת, ככל הנראה כצעד מחאה כנגד המדיניות הכלכלית של שולץ, שלטענת המבקרים מסיית לרוסיה במלחמתה נגד אוקראינה.

שולץ נאם באירוע הפתוח של הממשלה הפדרלית בברלין, ושתי המפגינות ביקשו להצטלם איתו, ואז חשפו את החזה שלהן במפתיע. הן הורחקו מהקנצלר על ידי צוותי האבטחה שלו.

הקנצלר עבר מסכת ביקורות גם בסוף שבוע שעבר, בעת שביקר בעיירה נוירופין שבמזרח גרמניה. באותו אירוע דיבר שולץ על התווית אמצעים חדשים לסיוע במשבר יוקר המחיה במדינה, וספג קריאות בוז מצד מפגינים בקהל.

שתי מפגינות חושפות את החזה שלהן במהלך פגישה מתוקשרת עם קנצלר גרמניה אולף שולץ בברלין, 21 באוגוסט 2022. רויטרס
הפגינו על המדיניות הכלכלית של שולץ. אחת המפגינות ליד הקנצלר, אתמול/רויטרס

גרמניה החליטה להחליף את כל הייבוא שלה מרוסיה, בעיקר הגז, עד 2024. מהלך זה ראוי לציון בהתחשב בכך שגרמניה, בה הכלכלה היא החשובה באירופה, תלויה במוסקבה במידה רבה. גרמניה נוקטת באמצעים רבים על מנת לרכך את המכה הכלכלית המורגשת עבור תושביה. שולץ הבטיח להעביר 30 מיליארד אירו לצורך עזרה כלכלית לאזרחים, אך ההבטחה טרם מומשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully