וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עצר לטרמפיסטית - ונורה למוות על ידה

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 12:38

אדם סימג'י ומיקיילה פאולוס, זוג סטודנטים אמריקנים, החליטו לעזור לטרמפיסטית בצד הדרך, שהתגלתה כשודדת עם נשק. בחילופי ירי עם השודדת, נהרג אדם בן ה-22. בת זוגו כתבה: "הסיבה שלי לחיות, הנפש התאומה שלי, בן הזוג לחיים שלי, אב העתידי של ילדיי, מת ביער"

אדם סימג'י ומיקיילה פאולוס, זוג סטודנטים אמריקנים, נסעו ביער הלאומי טלדגה באלבמה בשבוע שעבר, כשהחליטו לעצור לטרמפיסטית שעמדה בצד הכביש וביקשה עזרה.

אך זאת היתה טעות גורלית. "הטרמפיסטית" - אישה בשם יסמין היידר - התגלתה כשודדת עם נשק. היא הובילה את סימג'י בן ה-22 ואת בת זוגו בת ה-20 לתוך היער. כשסימג'י שלף את אקדחו וירה בה כדי להגן פאולוס ועל עצמו, היידר הצליחה לירות ולהרוג אותו, על פי המשטרה.

יתרה מכך, כשהמשטרה הגיעה לזירה ביער, ילד בן חמש שהיה במקום, איים עליהם בנשק טעון. עם זאת, הוא לא ירה.

אדם סימג'י ומיקיילה פאולוס ביער הלאומי באלבמה. סימג'י נרצח בידי שודדת חמושה. Photograph: Courtesy family, באדיבות המשפחה
ניסה להגן על בת זוגו. אדם סימג'י ומייקלה פאולוס./באדיבות המשפחה, Photograph: Courtesy family
יסמין היידר, חשודה שירתה בסטודנט אדם סימג'י לאחר שעצר לסייע לה עם מכונית מקולקלת באלבמה. טוויטר, צילום מסך
החשודה ברצח, יסמין היידר/צילום מסך, טוויטר

על פי הצהרה של משרד השריף במחוז קליי באלבמה, היידר אותתה לסימג'י ולפאולוס מפלורידה לעצור בצד, בזמן שהזוג נסע להנאתו בכביש המתפתל ביער, וביקשה עזרה להתניע את מכוניתה. לאחר מכן היא איימה עליהם באקדח והכריחה אותם להיכנס ליער.

סימג'י שלף את אקדחו האישי וירה לעבר היידר. הוא פצע אותה כמה פעמים, על פי הצהרת משרד השריף. אך היידר ירתה בחזרה ופצעה אותו קשה. פאולוס שמה לב שבנוסף להיידר, היתה גם אישה נוספת בזירה. היידר ככל הנראה קראה לאותה אישה שתעזור לה, אך לאחר חילופי דברים קצרים, היא נמלטה מהמקום. פאולוס אז התקשרה למוקד החירום וביקשה סיוע. כשמשטרה הגיעה, היא ביעצה החייאה בסימג'י. היידר שכבה לצד הזוג פצועה.

פרמדיקים קבעו את מותו של סימג'י, והיידר נלקחה לבית חולים סמוך שם עברה ניתוח חירום. החוקרים מצאו כי היידר גרה במחנה ביער עם אישה נוספת. השוטרים הגיעו למחנה ומצאו את האישה הנוספת שם עם בנה בן החמש שנשא רובה טעון. השוטרים הורו לילד להניח את הרובה. הילד הניח את הנשק על הקרקע ורץ לאמו, שזוהתה כקריסטל פינקינס.

הרשויות עצרו את היידר והאשימו אותה ברצח, חטיפה ושוד. פינקינס נעצרה גם כן באותם אישומים ובאישום נוסף של סיכון ילד. בנה הועבר לשירותי הרווחה.

בפוסט בפייסבוק כתבה פאולוס האבלה: "הסיבה שלי לחיות, הנפש התאומה שלי, בן הזוג לחיים שלי, אב העתידי של ילדיי, מת באמצע הפארק הלאומי באלבמה. אין מלים שיכולות לאר את ההלם והכאב שאני חשה. אדם היה האיש הטוב ביותר שהכרתי. הוא היה נפש טהורה ודאג שאהיה בטוחה ומוגנת כשאני איתו. מנחם אותו לומר שהוא הלך לעולמו באחד המקומות האהובים עליו, היער בהרים".

היא כתבה גם כי "אנסה להילחם כל יום כדי להמשיך לדאוג לשלושת החתולים שלנו, תינוקות הפרווה שלנו, אך זה דבר הקשה ביותר שאי פעם נאלצתי לעשות. הלוואי שיכולתי להחזיק ביד שלך בפעם האחרונה. אוהב אותך לנצח אדם סימג'י, תודה שהיית הגיבור שלי בכל יום בארבע השנים האחרונות, השנים הטובות בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully