וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיניי אשתו ובניו: בכיר בעיריית אום אל-פחם הותקף בביתו

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 19:35

שני חשודים הגיעו בשתי מכוניות למתחם המבית של ממלא מקום ראש העיר, ותקפו אותו באלימות וקללות. כמה נפצעו באורח קל. שלושה חשודים, אב ושני בניו, נעצרו. העירייה גינתה את האירוע: "חציית קו אדום בלתי מקובלת לחלוטין"

סגן ראש עיריית אום אל-פחם זכי אגבריה. 20 באוגוסט 2022. עיריית אום אל-פחם, אתר רשמי
סגן ראש עיריית אום אל-פחם. זכי אגבריה/אתר רשמי, עיריית אום אל-פחם

ממלא מקום ראש העיר אום אל-פחם, זכי אגבריה, הותקף היום (שבת) בביתו באלימות וקללות. התוקפים הגיעו בשתי מכוניות, נכנסו למתחם בשעה שאגברייה היה בבית עם אשתו וארבעת בניו בשנות ה-20 לחייהם. משטרה הוזעקה ופתחה בחקירה. בהמשך נעצרו שלושה חשודים, אב ושני בניו.

מחקירה ראשונית עולה כי שלושת החשודים, אב בן 62 ושני בניו בשנות ה-30 לחייהם מאום אל-פחם, הגיעו לביתו של בכיר העירייה, בעקבות החלטה שקיבל מתוקף תפקידו. החשודים תקפו את הנוכחים בבית, ופצעו אותם באורח קל. הנפגעים פונו לבית החולים הלל יפה שבחדרה.

בעקבות האירוע, עיריית אום אל פחם הוציאה הודעת גינוי בשם ראש העיר, חברי המועצה ועובדי העירייה. "רואים במעשה במפורש חציית קו אדום בלתי מקובלת לחלוטין, שאינה מייצגת את תושבי אום אל-פחם", נכתב בהודעה. "העירייה לא תעמוד בחיבוק ידיים נוכח התקיפה הפחדנית הזו ותמצה את החוק עם מי שתוקפים נבחרי הציבור".

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של ואדי ערה גם גינתה את התקיפה: "הפגיעה בחבר הוועדה, זכי אגבריה, היא פגיעה מחפירה ופושעת. יו"ר הוועדה, חבריה ועובדיה מדגישים כי כל התעמתות כזו נגד נציג ציבור, בין אם נבחר ובין אם עובד, נדחית לחלוטין, ויש להעניש את העבריינים על פי חוק ולא להקל בעניינים אלו כלל".

בחודש שעבר הותקף נער בן 17 מאום אל-פחם על ידי אביו ודודו, בעקבות סרטון טיקטוק שעלה לרשת שרמז כי הוא משתייך לקהילת הלהט"ב. יחידת התביעות של מחוז חוף הגישה לבית משפט השלום בחדרה כתב אישום נגד הדוד בגין תקיפה, גניבה ופגיעה בפרטיות, וכן נגד האב המואשם גם באיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully