וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הסרטון שעורר סערה: ר"מ פינלנד עברה בדיקת סמים

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 19:36

רה"מ סאנה מרין, שהתיעוד שלה רוקדת במסיבה עורר ביקורת חריפה, עמדה על כך שמעולם לא נטלה סמים. תוצאות הבדיקה צפויות להתקבל בשבוע הבא. "אנשים מבינים שאפשר להפריד בין שעות עבודה לשעות הפנאי", אמרה. במקביל התפרסם תיעוד נוסף, בו היא רוקדת צמוד לזמר מקומי

ראש ממשלת פינלנד, סאנה מרין, עברה בדיקת סמים אחרי שהתיעוד שלה רוקדת במסיבה עורר סערה - כך אמרה היום (שישי) במסיבת עיתונאים. היא ציינה כי התוצאות אמורות להתקבל בשבוע הבא, וחזרה על כך שמעולם לא נטלה סמים. "לא עשיתי שום דבר לא חוקי", אמרה, "אפילו בשנות העשרה שלי לא השתמשתי מעולם בסמים". במקביל, תיעוד נוסף שלה התפרסם, בו היא רוקדת צמוד לזמר מקומי.

כשנשאלה על ידי העיתונאים אם היא הייתה יכולה לקבל החלטות ממשלתיות במקרה הצורך במצבה, ענתה כי היא "לא זוכרת פעם אחת שהיה מצב פתאומי באמצע הלילה בו הייתי צריכה ללכת למועצת המדינה". עם זאת, היא הדגישה כי "היכולת שלי לתפקד הייתה ממש טובה".

מרין אמרה שהיא יודעת שהיא מצולמת, אך הודתה כי היא מופתעת שהצילומים דלפו. "אני סומכת על כך שאנשים מבינים שאפשר להפריד בין שעות עבודה לשעות הפנאי", אמרה. "ביליתי לילה עם החברים שלי, פשוט חגגנו, רקדתי ושרתי". היא הכחישה שהפצת הסרטונים היו חלק מתוכנית סחיטה: "לא סוחטים אותי, אלה סרטונים פרטיים שלא היו אמורים להיות פומביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully