וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד: הגופות שנמצאו במזוודות משומשות הן של ילדים

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 15:23

על פי המשטרה, הילדים הם בני 5-10 ומצאו את מותם כבר לפני כמה שנים. המשפחה מאוקלנד קנתה פריטים שונים במכירה פומבית מקוונת ומצאה את הגופות במזוודות, שככל הנראה היו באחסון כארבע שנים

משפחה מניו זילנד שרכשה במכירה פומבית מקוונת פריטים שונים מיחידת אחסון, ובהם מזוודות משומשות, גילתה גופות של שני ילדים בשתיים מהן, כך דיווחה סוכנות הידיעות AP. הילדים הם בני 5-10 ומתו לפני כמה שנים. המזוודות שבהן נמצאו היו ביחידת האחסון כארבע שנים, על פי המשטרה.

הבלש טופילאו ואלואה אמר כי החקירה נמצא בשלביה המוקדמים. "זה כולל לבסס היכן, מתי וכיצד הם מתו", הוא אמר לכתבים באוקלנד.

מזוודה. Artoday
משטרת ניו זילנד פנתה לאינטרפול/Artoday

משפחה מדרום אוקלנד דיווחה ביום שני למשטרה כי מצאה חלקי גופת אדם במזוודה שנרכשה במכירה פומבית. בני המשפחה רכשו במכירה מכולה מלאה סחורה שלא נבדקה טרם הקנייה, וכשפרקו אותה בביתם נמצאו חלקי גופה. שכנים סיפרו למשטרה כי הבית הדיף ריח נוראי, שחלקם זיהו כריח של גופה.

ואלואה הדגיש כי לבני המשפחה אין כל קשר לגופות, אך הם נסערים מהמקרה. המשטרה קבעה בתחילת השבוע כי בית המשפחה הוא זירת פשע ופתחה בחקירה, אך סירבה לספק עוד פרטים עד היום (חמישי).

לדברי ואלואה, תהליך זיהוי הגופות נמשך, אך ככל הנראה יש להם עדיין קרובי משפחה בניו זילנד. הוא אמר גם כי המשטרה יצרה קשר עם האינטרפול וסוכנויות משטרה בחו"ל - ככל הנראה בשל החשד שהאשם או אשמים בפשע מתגוררים מחוץ למדינה.

"צוות החקירה עובד מאוד קשה כדי למצוא את האשם או האשמים במו הילדים האלה". הוא הוסיף כי "לא משנה כמה שנים אתה משרת במשטרה, וכמה מקרים נוראיים ראית, זאת אינה משימה קלה לעולם. אני הורה לילדים צעירים גם כן, אבל יש לי עבודה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully