וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת המדינה שמעודדת צריכת אלכוהול בקרב צעירים

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 12:46

קמפיין "Sake Viva!" אמור לגבש תוכנית להגברת שתיית האלכוהול בקרב צעירים על מנת לאושש את התעשייה שנפגעה ממגפת הקורונה והאוכלוסייה המבוגרת, וכדי להגדיל את ההכנסות ממסים על אלכוהול

צעירי יפן לא שותים מספיק אלכוהול - והרשויות רוצות לשנות זאת באמצעות קמפיין חדש. הדור הצעיר צורך פחות אלכוהול מהוריו, ולכן יש פחות הכנסות ממסים על משקאות, כגון סאקה ואחרים. לפיכך, סוכנות המסים הלאומית ביפן החליטה לערוך תחרות רעיונות כיצד לשנות את המצב. קמפיין "Sake Viva!" אמור לגבש תוכנית להגברת שתיית האלכוהול על מנת לאושש את התעשייה.

במסגרת התחרות, בני 20-39 מתבקשים לחלוק את הרעיונות העסקיים שלהם לעידוד הביקוש בקרב בני גילם - בין אם מדובר בסאקה, שוצ'ו, ויסקי, בירה או יין.

כוס סאקה, יפן. hat's good looking Sake. Date	15 March 2008, 08:12 Source	Unfiltered Sake at Gyu-Kaku Author	Marshall Astor from San Pedro, United States, אתר רשמי
אפשר גם ויסקי. משקה סאקה יפני/אתר רשמי, hat's good looking Sake. Date 15 March 2008, 08:12 Source Unfiltered Sake at Gyu-Kaku Author Marshall Astor from San Pedro, United States

ביפן, האוכלוסייה המבוגרת ומגפת הקורונה גרמו לירידה במכירות האלכוהול. במסגרת התחרות החדשה, המשתתפים מתבקשים להציע תוכנית עסקית שלמה, כולל קידום ומיתוג, ואפילו שימוש בבינה מלאכותית.

על פי התקשורת היפנית, התגובות לתחרות מעורבות. יש המבקרים את הניסיון לעודד הרגל לא בריא. אחרים כבר העלו רעיונות, כמו מועדוני לילה דיגיטליים וכן הלאה. המתחרים יכולים להגיש את הרעיונות שלהם עד ספטמבר. התוכניות הטובות ביותר יפותחו בסיוע של מומחים, וההצעות הסופיות יוצגו בנובמבר.

תושבים בטוקיו, יפן, 7 ביולי 2021. רויטרס
טוקיו במגפת הקורונה/רויטרס

באתר הקמפיין נכתב כי שוק האלכוהול היפני מצטמצם, והדמוגרפיה המבוגרת במדינה - לצד ירידה השיעור הפריון, הם הגורמים העיקריים למגמה.

על פי נתונים של סוכנות המסים, אנשים ביפן צרכו פחות אלכוהול ב-2020 לעומת 1995, ממאה ליטר בשנה ל-75 ליטר בשנה. ההכנסות ממסים ממכירות אלכוהול גם כן צנחו במהלך השנים. על פי "ג'פאן טיימס", מכירות אלכוהול היוו 5% מכלל ההכנסות ממסים ב-1980, אך ב-2020 הנתון ירד ל-1.7% בלבד. על פי הערכות הבנק העולמי, 29% מאוכלוסיית יפן היא בגילי 65 ומעלה - הנתון הגבוה ביותר בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully