וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנעדר כשעה במים: צעיר טבע למוות בכנרת

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 20:47

חותר קיאק בן 19 נמשה מהמים ללא נשימה ודופק. צוותי רפואה שהגיעו לזירה פינו במצב אנוש, ותוך פעולות החייאה לבית החולים בטבריה, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו

חוף דוגה, 14 במאי 2022. ג'יריס סלימאן, איגוד ערים כינרת, אתר רשמי
חוף דוגה בכנרת. מאי 2022/אתר רשמי, ג'יריס סלימאן, איגוד ערים כינרת

חותר קיאק בן 19 טבע היום (רביעי) למוות לאחר שנעדר כשעה במים. צוותי רפואה משו אותו מהמים ופינו אותו במצב אנוש, ותוך פעולות החייאה לבית החולים פוריה שבטבריה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובשי מד"א שלומי פרץ וניסים הללי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המצילים מוציאים מהכנרת על גבי קיאק צעיר בן 19 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, לאחר שנעדר כשעה במים. העברנו אותו לחוף ומיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות ולאחר מאמצי החייאה בחוף פינינו אותו לבית החולים תוך המשך מאמצים להילחם על חייו".

לפני כשבועיים נמצאה גופתו של עו"ד ראאד מחאמיד, תושב אום אל-פחם שנעדר בכנרת על ידי צוללני חיל הים. מחאמיד נפל מסירה בזמן שיט כמה ימים קודם לכן, וגופתו נמצאה בתום חיפושים נרחבים של כוחות משטרה, צבא, זק"א, מתנדבים ומועצות אזוריות. הגופה התגלתה בעומק של 33 מטרים, כ-200 מטרים ליד הנקודה בה נפל.

"לאחר מבצע חיפושים נרחב של משטרת ישראל וחיל הים, אותרה גופתו של ראיד מחאמיד, שזוהתה על ידי בני משפחתו", נמסר בהודעה משותפת מהמשטרה ודובר צה"ל. "גופתו אותרה הבוקר על ידי זרוע הים באמצעות סריקות נרחבות של הימה תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ונרחבים של לוחמי היחידה לאיתור ימי של זרוע הים ונמשטה מעומק הכנרת על ידי לוחמים-צוללנים מהיחידה למשימות תת מימיות של זרוע הים".

האירוע התרחש ביום שישי, ה-22 ביולי, בשעת אחר הצהריים, כשמחאמיד יחד עם חבר וגיסו היו כקילומטר מחוף עין גב. ראאד שנעמד על דופן הסירה, מעד ונפל למי האגם שבאותה עת היה גלי, עם רוח מערבית עזה, כרגיל לשעה הזו בעונה הזו. על פי תיאורם, הם זרקו לו אפוד הצלה אך הוא לא הצליח לתפוס אותו, ואחר כך זרקו לו גלגל וגם אליו כבר לא הצליח להגיע, אז כבר אבד קשר עין עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully