וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אייל גולן והקטינות: עימות ראשון בין מתלוננת למקורב לזמר, מפגינים מחוץ תחנת המשטרה

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 13:32

בעקבות תלונה מחודשת שהוגשה נגד גולן ומקורביו על ניצול מיני נערך עימות ראשון בין אחד ממקורביו ל-נ', אחת מהנפגעות. העימות, שנערך בתחנת מחוז ת"א, עוסק בחלקו של החשוד במנגנון הניצול המיני שכלל 12 משתתפים, ובהם גולן עצמו

בווידאו: אחת המתלוננת בפרשת אייל גולן מגיעה לעימות עם אחד ממקורביו בתחנת משטרה בתל אביב/מערכת וואלה!
אייל גולן בתום חיקרה במשרד האוצר, ירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90
אייל גולן/פלאש 90, יונתן זינדל

עימות ראשון בין אחת הנפגעות בפרשת אייל גולן והקטינות לבין מקורבו של הזמר נערך היום (רביעי) במשטרת מחוז תל אביב. העימות מתרחש בעקבות תלונה מחודשת שהוגשה נגד גולן ומקורביו על ניצול מיני, והוא עוסק בחלקו של החשוד במנגנון הניצול המיני שכלל 12 משתתפים, ובהם גולן עצמו.

במקביל, מחוץ לתחנה נערכת הפגנת תמיכה בנפגעות של איגוד מרכזי הסיוע, בה המפגינים קוראים למצות את הדין עם כל מי שלקחו חלק במנגנון ניצול הנערות.

"לחשוד שנמצא בשעה זאת בתחנת המשטרה מיוחסים מעשים חמורים מאוד, שעלו לראשונה כבר בעת פתיחת התיק, אך כחלק מהיחס המחבק שקיבלו החשודים, אפילו לא הוזמן לחקירה. אנו מקוות שכעת ימוצה הדין איתו, ועם כל אחד ואחד מהחברים במה שנראה כמו מנגנון משומן לניצול נערות במצוקה. הגיע הזמן שהאמת בפרשת גולן תצא לאור", אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית.

הפגנת תמיכה בנפגעות נגד אייל גולן 17 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, מעריב
ההפגנה מחוץ לתחנת מחוז ת"א, היום/מעריב, אבשלום ששוני
אחת המתלוננות נגד אייל גולן 7 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, מעריב
אחת המתלוננות נגד אייל גולן/מעריב, אבשלום ששוני

יעל צחר, מתנדבת במרכז סיוע לנפגעות בשרון שהגיע להפגין, אמרה: "באנו כדי לתמוך ולהראות להן שהן לא לבד. הגיע הזמן שיקרו דברים. מקווה שהחקירה וההד הציבורי יישמע ויעשה צדק".

הלה נויבך, יועצת משפטית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, אמרה: "אנחנו פה בשביל לעמוד מאחורי הנפגעות, להעביר את המסר שהן לא לבד". עוד היא אמרה: "מקווה שהפעם, בשונה מהסיבוב הקודם, המשטרה תתייחס לנפגעות העבירה כמו שצריך ותבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות".

עו"ד גליה שמולוביץ' שמייצגת את ט' ונ', הנפגעות בפרשת אייל גולן, סיפרה על התחושות אחרי העימות של הנפגעת האחרונה עם מקורב לאייל גולן. "זה רגע מכונן, אנחנו מבינות שהחשדות שהועלו בפני החשוד בעימות הם מהחמורים ביותר, כאלה שהיו צריכים לעלות נגד כל החשודים כבר ב-2013". היא המשיכה לתאר את התחושה, "אולי אנחנו רואות את תחילתו של השינוי כלפי קורבנות מין בתוך מנגנונים עם כוח ומעמד, שמנצלים את הנערות ויוצרים שבי נפשי ופיזי. לכן, עבירות המין בתוך מנגנונים אלו הם לא מין בהסכמה, הם לא סרסור, הם אונס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully