וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 22 נורה למוות בכפר קרע

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 8:29

צוות מד"א שהוזעק למקום בעקבות דיווח על אירוע אלימות קבע את מותו של הצעיר, סאאד זייד, בזירה - לאחר שנמצא ללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, הרקע והנסיבות בבדיקה. הפרמדיק: "הפצוע שכב מחוסר הכרה וסבל מפציעה חודרת ומדממת בגופו"

סאאד זייד בחתונתו/לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

צעיר בן 22 נורה למוות הבוקר (רביעי) בחצר בית בכפר קרע שבצפון, חודש לאחר שהתחתן. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הצעיר, סאאד זייד, בזירה לאחר שנמצא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה אף היא למקום ופתחה בחקירת המקרה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

פראמדיק מד"א מוניב פאעור סיפר: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

סאאד זייד. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים, אתר רשמי
מותו נקבע בזירה. סאאד זייד/אתר רשמי, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

לפני כשלושה שבועות רבאב אבו סיאם, כבת 30, נורתה למוות בלוד. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ברחוב בן יהודה בעיר קבעו את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודים בירי, לצד איסוף ממצאים בזירה.

חובש מגן דוד אדום איתן שנור שטיפל באישה סיפר: "הפצועה שכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפציעה חודרת בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

במשטרה אומרים כי אבו סיאם, גרושה ואם לשלושה ילדים, הייתה מאויימת וקיבלה אזהרה בסוף השבוע הקודם לרצח מבני משפחתה שלא להגיע לעיר. היא התגוררה בדרום לאחר שסרבה להכנס למקלט לנשים נפגעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully