וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה בטול כרם והחשש משביתה ב-1 בספטמבר | וואלה! תקתקנו

ירדן ויזל

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 16:13

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

טרגדיה ליד טול כרם: נתן פיטוסי הוא חייל צה"ל שנהרג מאש חברו בגלל טעות בזיהוי. הלוחם עזב את עמדת השמירה, וכששב אליה זוהה בשוגג כמחבל חמוש על ידי חברו לכוח, שירה לעברו שני כדורים לאחר נוהל מעצר חשוד. שני החיילים היו יחד כמעט שנתיים בצבא, מאותה המחלקה ומאותה יחידה. כל כך עצוב. יהי זכרו ברוך.

האם הלימודים יתחילו ב-1 בספטמבר? זאת השאלה הנצחית שנשאלת כמעט כל שנה. אבל השנה יותר מתמיד פתיחת שנת הלימודים בסימן שאלה. הסתדרות המורים מאיימת להכריז על שביתה בעקבות הקשיים במשא ומתן עם משרד האוצר. מחר תתכנס הנהגת ארגון המורים לישיבה בה תעלה האפשרות לא לפתוח את השנה גם בתיכונים.

ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, ערך אתמול מסיבת עיתונאים והודיע על ריצה בנפרד מרשימת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ'. בן גביר אמר כי חיכה במשך חודשיים למו"מ אבל "בצלאל לא רציני". עוד הוסיף כי "ציבורים שלמים מחכים לנו, הגיע הזמן להביא ביטחון לרחובות, לשקם את הכבוד הלאומי שאבד לנו. מיליוני אזרחים מחכים לממשלת ימין אמיתית, הגיע הזמן לתת להם מענה". במקביל, שלח סמוטריץ' פנייה לבן גביר וביקש ממנו להגיע להסכמות בנוגע לריצה משותפת.

פרידה מהמאסטרו: המוזיקאי צביקה פיק הובא למנוחת עולמים. עשרות בני אדם, ביניהם בני משפחה, אמנים וחברים, הגיעו לבית העלמין ברמת השרון כדי לחלוק כבוד אחרון לפיק, אחד היוצרים החשובים בתולדות המדינה, שהלך לעולמו בגיל 72. פיק, מחלוצי הפופ הישראלי, היה פעיל במשך חמישה עשורים והיה אחראי לעשרות להיטים מוכרים כמו "נאסף תשרי", "אהבה בסוף הקיץ", "אין מדינה לאהבה", ו"דיווה", שזכה באירוויזיון 1998. שימש כשופט בעונות השלישית והשביעית של "כוכב נולד", "גולסטאר" וכיכב בריאליטי "המאסטרו", שעקב אחרי חייו הפרטיים ומערכת היחסים עם בת זוגו, שירה מנור.

  • עוד באותו נושא:
  • טול כרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully