וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך יונה נסע לנפוש בסיני וטבע למוות: "הילדים נסחפו והוא ניסה למשוך אותם לחוף"

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 13:37

אב לשניים, בן 57 מירושלים, נסע לנפוש בנואיבה שבחצי האי יחד עם אשתו וילדיהם. הילדים ניצלו בזכות המצופים, אך הוא נמשה מהמים ללא דופק. גופתו הושבה לישראל דרך מעבר טאבה, וההלוויה תצא ב-14:00 מבית העלמין שמגר שבירושלים

ברוך יונה, טבע למוות בסיני. באדיבות המשפחה
ברוך יונה, טבע למוות בסיני/באדיבות המשפחה

ברוך יונה, בן 57 מירושלים, נסע לנפוש בנואיבה שבסיני עם אשתו ושני ילדיהם - וטבע למוות. גופתו הושבה היום (שלישי) לישראל דרך מעבר טאבה, וההלוויה תצא ב-14:00 מבית העלמין שמגר שבירושלים.

"הוא היה עם שני הילדים על החוף וכל הזמן ראיתי אותם", סיפרה לוואלה! בת זוגו של ברוך. "בשלב מסוים הבאתי להם מים לשתות, ואז נכנסתי לחדר כדי להחליף לבגד ים כדי להיכנס איתם. כשיצאתי לא ראיתי אותם וראיתי אנשים שככה מבוהלים ורצים והבנתי שקרה משהו. רצתי בעצמי, ראיתי את הילדים ונרגעתי. אבל אז הם אמרו לי שאבא בפנים".

"עד עכשיו אני לא יודעת מה היה בדיוק, אבל זה כנראה בגלל הגאות. היה סחף של המים", הסבירה. "הילדים היו עם מצופים וכל מיני דברים. הם כנראה נסחפו והוא ניסה למשוך אותם לחוף. להבנתי היה לו בהתחלה דופק חלש, עשו לו החייאה במקום אבל למרבה הצער זה לא צלח".

אלי נוי, גיסו של ברוך, אמר כי הוא וילדיו "רק אתמול הגיעו לשם על מנת לבלות את חופשת הקיץ המיוחלת - ואז בא האסון. אדם שלא עשה רע לאף אחד, ריבונו של עולם - למה? למה את הטובים אתה לוקח?".

ליאור, מכר של המשפחה, ספד לו: "ברוך היה מאוד צנוע וחביב, זה מאוד עצוב, היינו מאוד בהלם שזה קרה. זו בכלל תקופה קשה, היו הרבה אסונות בארץ. הבת שלי לומדת עם הבת שלו, אישתי קיבלה טלפון מאחת האמהות בגן על מותו, כולנו בהלם. עצם המחשבה על זה שהוא כבר לא איתנו זה לא נתפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully