וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוד המושלם: אדם נעצר ברומא לאחר שנלכד במנהרה שחפר כדי לשדוד בנק

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 13:54

הגבר חשוד בהיותו חלק מכנופייה בת ארבעה חברים שתיכננה לבצע את השוד בסוף השבוע, כשבירת איטליה מציינת יום חופש לכבוד הקיסר אוגוסט

אדם שניצל לאחר שמנהרה קרסה, הואשם בחפירתה כחלק ממזימה נרחבת לשדוד בנק. המשטרה ברומא דיווחה אתמול (שישי) כי הגבר חשוד בהיותו חלק מכנופייה בת ארבעה חברים שתיכננה לבצע את השוד בסוף השבוע, כשבירת איטליה מציינת יום חופש לכבוד הקיסר אוגוסט.

דובר הקרבניירי, כוח המשטרה הצבאית של איטליה, אמר ל-CNN כי השוטרים הגיעו למנהרה שהתמוטטה לאחר שקיבלו דיווחים שאדם נלכד בהריסות. עם הגעתם לזירה, הם עצרו שני אנשים בחשד שניסו להימלט מהזירה במכונית, ולאחר מכן נעצר אדם רביעי.

גבר נלכד במנהרה שקרסה עליו ברומא. טוויטר, אתר רשמי
המנהרה קרסה/אתר רשמי, טוויטר

צוות הצלה הצליח להוציא את הדבר הלכוד לאחר שמונה שעות, והוא נשלח לבית החולים סן קמילו ברומא לבדיקות.

עורך הדין כרמין פסקרוסה, שמייצג את שני הגברים שנעצרו במכונית, אמר ל-CNN כי השניים מואשמים בהתנגדות למעצר ואינם נחקרים על פשעים אחרים לעת עתה.

לדבריו, השניים הכחישו מעורבות וקשר לאדם שהוצל מהריסות המנהרה. הוא הוסיף כי לדבריהם, הם עברו במקרה באזור כשהאיש ביקש מהם עזרה, והוביל אותם לחנות ריקה שבה נמצאה הכניסה של המנהרה. כשהבינו מה קורה, השניים קראו לצוות ההצלה לפני שעזבו את הזירה, הוא אמר. פסקרוסה גם אישר כי אדם רביעי נחקר והואשם, לצד הגבר שנלכד, בחפירת המנהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully