וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 מירושלים פונה לבית החולים במצב אנוש, החשד: נחנק בידי קרוב משפחתו

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 13:53

הילד אותר עם סימני חניקה על הרצפה בחדרו. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא מחוסר הכרה, תוך ביצוע פעולות החייאה. קרוב משפחתו, בשנות ה-20 לחייו נעצר בזירה והמשטרה מסרה כי מיוחסת לו עבירת ניסיון רצח

בן 4 מירושלים במצב אנוש, החשד: נחנק בידי אחיו. 13 באוגוסט 2022/פלאש 90, יונתן זינדל

ילד בן 4 נחנק היום (שבת), לפי החשד על ידי קרוב משפחתו, בשכונת רמות בירושלים. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא מחוסר הכרה, תוך ביצוע פעולות החייאה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה ועצרה בזירה חשוד בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה סובל ממחלת נפש.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הילד נמצא מוטל על הרצפה עם סימני חניקה אחרי שבני המשפחה פרצו את דלת החדר בו הוא שהה - שהייתה נעולה. זאת, לאחר שבן ה-4 לא השיב לקריאותיהם ולאחר שאב המשפחה הוזעק מבית הכנסת. המשטרה מסרה כי לקרוב המשפחה החשוד מיוחסת עבירה של ניסיון רצח.

הזירה בירושלים. 13 באוגוסט 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הזירה בירושלים, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופראמדיקית מד"א סיגלית מזרחי שהוזעקו למקום סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבית החולים המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully