וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יגיש בקשה לביטול משפטו בתיק 4000: "הופרו חוקי יסוד"

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 11:58

סנגוריו של יו"ר האופוזיציה מסרו את ההודעה לביהמ"ש המחוזי בירושלים, שיצטרך לאשר את הבקשה לביטול המשפט. ההודעה נמסרה לאחר שאתמול פרקליטיהם של בני הזוג אלוביץ' הגישו בקשה דומה

בווידאו: משפט האלפים: נמשכת חקירתו הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר/מערכת וואלה!

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיש היום (רביעי) מכתב לבית המשפט המחוזי בירושלים לפיו בכוונתו לבקש לבטל את משפטו בתיק 4000. ההודעה, שנשלחה על ידי עורך דינו בועז בן צור, נמסרה לבית המשפט לאחר שאתמול פרקליטיהם של בני הזוג איריס ושאול אלוביץ', הנאשמים בתיק, הגישו בקשה דומה.

בהודעה נמסר כי העילה לבקשה של נתניהו נובעת בין היתר בשל הפרה של חוקי יסוד שבוצעה לטענתו במסגרת כתב האישום. "בכוונת הח"מ להגיש בקשה להגנה מן הצדק מטעם הנאשם 1 שתכלול טענות נוספות, לרבות - אך לא רק - לעניין הפרת הוראות חוק יסוד: הממשלה, על כל המשמעויות הנובעות מכך", נכתב.

משפט נתניהו 16 במאי 2022. יוסי זמיר, גלובס, אתר רשמי
נתניהו בבית המשפט/אתר רשמי, יוסי זמיר, גלובס

אלוביץ', לשעבר בעל השליטה בחברת בזק, ורעייתו, ביקשו לבטל את כתב האישום נגדם בתיק שבו הם נאשמים במתן שוחד לנתניהו בתמורה לסיוע ברגולציה על קבוצת יורוקום-בזק. עורכי דינם ז'ק חן ונעה פירר פירטו בבקשה שורת מחדלים לכאורה בכתב האישום ובניהול ההליך הפלילי נגדם.

בבקשה נטען בין היתר כי "החקירה זוהמה למן ההתחלה. החוקרים לא בחלו באמצעים והפעילו כלים דורסניים כלפי המבקשים וכלפי עדים וחשודים אחרים. בוצעו בחקירה פעולות ותרגילי חקירה פוגעניים... נחקרו חשודים בתנאים קשים ביותר בניגוד לדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

במה נאשם נתניהו

תיק 4000 (פרשת בזק-וואלה!) הוא התיק החמור ביותר מבחינת ראש הממשלה לשעבר ועוסק בהטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני שקלים, שנתניהו העניק לכאורה לאלוביץ'. בתמורה, על פי האישום, פעל אלוביץ' להטות את הסיקור באתר וואלה!, שהיה בשליטתו. בתיק זה נתניהו נאשם בשוחד.

שאול אלוביץ', בעל השליטה בקבוצת יורוקום שבאמצעותה החזיק בשליטה במספר חברות ציבוריות, ביניהן קבוצת בזק ואתר וואלה! מואשם בתיק 4000 לצד רעייתו איריס אלוביץ' במתן שוחד ושיבוש מהלכי משפט.

ארנון (נוני) מוזס, מו"ל קבוצת "ידיעות אחרונות", והעורך האחראי של העיתון, מואשם בהצעת שוחד במסגרת תיק 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully