וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: יוסי מוסלי הוא ראש ארגון הפשע שנעצר בנתב"ג

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 13:25

בית משפט השלום בת"א האריך את מעצרו של מוסלי, החשוד ברצח ובשני ניסיונות רצח, בשבוע ימים. סנגורו טוען שהוא ישוחרר לקראת חתונת בתו, שלשמה הוא שב לארץ מדרום אפריקה: "אין לו שום קשר לחשדות"

בווידאו: הארכת מעצר ליוסי מוסלי/צילום: ניב אהרונסון

ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי הוא החשוד שנעצר בנתב"ג - כך הותר היום (חמישי) לפרסום, עם הארכת מעצרו בשבוע בבית משפט השלום בתל אביב. הוא חשוד ברצח ובשני ניסיונות רצח נוספים. מוסלי בן ה-45 שב אתמול לארץ מדרום אפריקה לרגל חתונת בתו, והמעצר שלו הוארך עד למועד האירוע בשבוע הבא.

הוא חשוד במסגרת פרשת "אביב ערבי" שנחקרה על ידי היחידה המרכזית במחוז תל אביב ב-2017, והמשטרה מייחסת לו את הרצח של אביחי וקנין וניסיון רצח של יענקל'ה אמסלם ואיציק כהן. אמסלם הוא יריב ותיק של מוסלי, שעומד בראש אחד מארגוני הפשע החזקים בישראל. שותפו של אמסלם, בן סוטחי, נרצח במקסיקו ב-2019.

עורך הדין של מוסלי, דורון נוי, מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. "אין לנו ספק שבימים הקרובים ממש המשטרה תגיע למסקנה שאין לו שום קשר לחשדות והוא ישחורר ויגיע לחתונה של הבת שלו. זו הסיבה שהוא הגיע לארץ", אמר. בחודש שעבר נגזרו 18 שנות מאסר על העבריין עודה קוטייר, במסגרת אותה פרשה.

הארכת מעצר, יוסי מוסלי, בימ"ש השלום ת"א, 11 באוגוסט 2022. ניב אהרונסון
מוסלי בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום, היום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully