וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב לתינוק בן 3 שבועות והורים לבן 4 חודשים נעצרו בחשד שגרמו להם חבלות חמורות

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 20:29

המשטרה עצרה אב בן 30 מרמת השרון בחשד שגרם לבנו התינוק לשבר בגולגולת. התינוק מאושפז במחלקת טיפול נמרץ. הורים כבני 20 מבאקה אל-גרבייה נעצרו בחשד שגרמו לתינוקם דימום במוח כתוצאה מטלטול. המשטרה תבקש את הארכת מעצריהם של ההורים

בווידאו: הקלטות מגן ילדים בראש העין/צילום תמונה: ראובן קסטרו

המשטרה ביצעה היום (שני) שני מעצרים של הורים בעקבות התעללות בפעוטות. גבר מרמת השרון נעצר בחשד לתקיפת בנו בן שלושה שבועות. על פי החשד, בעקבות התקיפה נגרם לתינוק שבר בגולגולת. כמו כן נעצר זוג הורים מבאקה אל-גרבייה בחשד שגרמו לחבלות לבנם, בן ארבעה חודשים.

המשטרה פתחה היום בחקירה נגד גבר כבן 30 מרמת השרון, לאחר שקיבלה דיווח מבית החולים איכילוב על תינוק בן שלושה שבועות שהגיע עם הוריו לטיפול. בבדיקה הרפואית התגלה כי התינוק סובל משבר בגולגולת. הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים. שוטרי תחנת גלילות פתחו בחקירה, שבמהלכה נעצר האב והובא לחקירה בתחנת המשטרה. הוא נכלא בסיום החקירה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
המשטרה תבקש את הארכת מעצרם של החשודים/אתר רשמי, דוברות המשטרה

המעצר השני הוא של שני הורים מבאקה אל-גרבייה, בשנות ה-20 לחייהם. בנם הפעוט, בן ארבעה חודשים, הגיע למרכז הרפואי הלל יפה כשהוא סובל מחבלות ומדימום במוח. המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה את הורי הפעוט בחשד שגרמו לו חבלות כתוצאה מטלטול. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully