וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליד אתר בנייה: בן 21 מואשם בביצוע מעשה מגונה בבת 62

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 18:14

לפי כתב האישום, הצעיר, עמראן כעביה, התנפל על האישה בסמוך לאתר בנייה בנתניה, הטיל אותה על הארץ וביצע בה את המעשה, בעת שהיא מתחננת בפניו להפסיק. המתלוננת החבולה הגיעה בשארית כוחותיה לבית מגורים סמוך והזעיקה את המשטרה. הנאשם נותר במעצר עד תום ההליכים

בווידאו: גזר דין לקצין חיל הים שהורשע באונס אישה בת 70 בבסיס צהל/שלומי גבאי

פרקליטות מחוז המרכז הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום כתב אישום בגין מעשה מגונה בכוח כנגד עמראן כעביה (21) מהמועצה האזורית כעביה. לפי כתב האישום, כעביה התנפל על אישה בת 62, הפיל אותה לרצפה וביצע בה מעשה מגונה.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עדי ערד, עולה כי ביוני האחרון צעדה המתלוננת בסמוך לאתר בנייה בנתניה. בשלב מסוים פנתה לנאשם ושאלה אותו אם יש נתיב מעבר למלון הסמוך, ומשנענתה בשלילה שבה על עקבותיה. אז החל הנאשם לרוץ אחריה ולחסום את דרכה, תוך שהוא אומר לה "חכי, חכי". המתלוננת נבהלה וביקשה ממנו לעזוב אותה, אך הנאשם דחף את המתלוננת והטיל אותה על הרצפה.

בית משפט השלום פתח תקווה. אורי סלע
בית המשפט נענה לבקשת הפרקליטות להשאיר את הנאשם במעצר/אורי סלע

בשלב זה, נאמר בכתב האישום, כשהאישה היתה על גבה, הוא ביצע בה את זממו, תוך שהוא מנסה להפשיט אותה מחולצתה. זאת על אף שהיא שהתחננה בפניו לחדול ממעשיו ואמרה לו שהוא מכאיב לה. מיד לאחר מכן, הנאשם נמלט מן המקום בריצה, כשהוא משאיר את המתלוננת חבולה. בשארית כוחותיה היא הצליחה להגיע לבית מגורים סמוך וביקשה להזעיק את המשטרה. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים, ובית המשפט הורה להשאירו במעצר עד להחלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully