וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוזים ביטלו את חברותם בליכוד - אלמוני חידש את החברות ללא ידיעתם

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 6:39

דרוזי מדליית אל-כרמל פנה לבית הדין של הליכוד בטענה שאלמוני שילם עבורו ועבור חברים נוספים לשעבר בליכוד את דמי החבר לקראת הפריימריז. "המון אנשים חשים מרומים ונבגדים", כתב לבית הדין, וקרא לא לכלול את המתפקדים כמצביעים בבחירות הפנימיות

פתיחת הקלפי בגני התערוכה בו יצביעו מחר לרשימת הליכוד. ראובן קסטרו
פריימריז בליכוד/ראובן קסטרו

דרוזים ברכס הכרמל, שביטלו את חברותם בליכוד והפסיקו לשלם דמי חבר, טוענים כי בימים האחרונים החלו לקבל הודעות מהמועמדים השונים - וגילו להפתעתם כי לפני כמה שבועות אלמוני חידש את חברותם במפלגה.

פנסיונר של נמל חיפה מדליית אל-כרמל, מעריך כי מדובר במאות מתפקדים, שמישהו שילם עבורם את דמי החבר - בהם כ-200 רק מהכפר שלו. כשהתקשר לברר את העניין, מסרו לו ספרות אחרונות של כרטיס אשראי שאינו מוכר לו כלל ושם של אדם שאינו מכיר ושכלל אינו בטוח שקיים בכלל.

הוא פנה בעניין לבית הדין של הליכוד וביקש "באופן בהול ביותר להורות לוועדת הבחירות, ליחידת המחשב ולקלפיות שיהיו בדאליית אל כרמל בפריימריז לא לכלול מתפקדים ממשפחת נסראלדין, שהתפקדו או הוקלדו בחודש יולי האחרון בצורת מפקד ארגזים". במכתבו ציין כי "דומיני שאינכם מעוניינים בפרשיות שיזיקו לתנועתכם ויציגו את הליכוד באופן שלילי ואף לדאבון לבי מושחת לכאורה". הוא מאיים כי אם לא יפעל בית הדין כבקשתו, הוא יפנה לערכאות נוספות ויבקש לעצור את הפריימריז.

פתיחת הקלפי בגני התערוכה בו יצביעו מחר לרשימת הליכוד. ראובן קסטרו
פריימריז בליכוד/ראובן קסטרו

"עזבתי כי הליכוד של היום הוא כבר לא אותו הדבר", הסביר, "זה לא הליכוד של מנחם בגין". הוא אומר כי "לא אני ולא חברי רוצים להיות חברים בתנועת הליכוד, יתרה מזו לא שילמנו ולא חתמנו על טפסי המפקד". הוא מאמין כי "בעל עניין" חתם במקומם, "בחוק העונשין קוראים לזה רישום כוזב במסמכי תאגיד והשגת דבר מה במרמה". הוא הוסיף כי "המון אנשים חשים מרומים ונבגדים לנוכח המעשה הפלילי הזה והניסיון לגניבת דעת ושימוש במפקד למטרת אחד המועמדים, שככל הנראה עומד מאחורי התפקדות המונית זו".

קרוב משפחתו, פנסיונר של מערכת הבטחון, גם הוא מצא לאחרונה שפתאום חודשה חברותו, לצד כ-300 אנשים נוספים, להערכתו. עזבתי לפני שלוש שנים, על רקע חוק הלאום", הסביר, "פתאום מצאתי באקראי ששוב אני חבר. אני חושש שמישהו מתכנן איזו קומבינה בבחירות הפנימיות, שהפיקוח עליהן לא כמו בבחירות לכנסת", אמר.

מהליכוד נמסר בתגובה: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully