וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: פיצוי לכל מי שנעדר מהעבודה בגלל המבצע וגר עד 40 ק"מ מעזה

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 16:23

שר האוצר הודיע על כך בתום פגישה בשדרות עם ראשי רשויות בדרום. "כל אלה שלא הצליחו להגיע למקום העבודה יקבלו פיצוי מלא", הבטיח

בווידאו: שר האוצר ליברמן מתייחס לפיצוי למי שנעדרו מהעבודה בגלל המבצע/צילום: אבי רוקח
שר האוצר, אביגדור ליברמן נפגש עם ראשי רשויות שדרות, אשקלון ועוטף עזה בעיר שדרות 08 באוגוסט 2022. ללא, אתר רשמי
ליברמן לאחר הפגישה בשדרות עם ראשי הרשויות, היום/אתר רשמי, ללא

שר האוצר, אביגדור ליברמן, הודיע היום (שני) כי המדינה תפצה כל עובד שנעדר מהעבודה בגלל המבצע ברצועת עזה וגר עד 40 ק"מ מהגבול. "תושבים שנעדרו מהעבודתם בימים האחרונים, יקבלו פיצוי מהיום הראשון, ולא רק אלו שנמצאים במרחק של שבעה ק"מ אלא החלטנו שזה יהיה במרחק של 40 ק"מ", אמר ליברמן בתום פגישה עם ראשי רשויות שדרות, אשקלון ועוטף עזה בשדרות. "כל אלה שלא הצליחו להגיע למקום העבודה יקבלו פיצוי מלא".

"ההתנהלות של מדינת ישראל בימים האחרונים מהווה דוגמה לאיך צריך לנהל מבצע. גם היוזמה הייתה שלנו וגם שיתוף הפעולה הפורה עם הרשויות המקומיות, אפשרו לנו להגיע לאותם הישגים", הוסיף השר. בפגישה השתתפו גם שר החקלאות, יו"ר ועדת הכספים ובכירים במשרד האוצר ומשרדים אחרים.

לדברי ליברמן, "תוצאות המבצע הברורות והחד-משמעיות, יאפשרו לנו פרק זמן ארוך מאוד כדי להתמקד ביצירת מנופים כלכליים. בהערכה סבירה מדובר במציאות אחרת, הרבה יותר רגועה. וזה מגיע אחרי שעברה שנה הכי שקטה על האזור, ביחס לשנים האחרונות שאני זוכר. אנחנו מצליחים ליישם מדיניות נכונה בעוטף עזה והאזור שהוא בין הכי צומחים במדינת ישראל. רק בחודש האחרון עוד 700 משפחות חדשות עברו לעיר שדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully