וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: דיפלומט גרמני נעצר בחשד שרצח את בעלו - וניסה להסתיר זאת

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 15:04

אווה הרברט האן, קונסול בקונסוליה הגרמנית בריו דה ז'ניירו, אמר לרשויות כי בעלו, אזרח בלגי, חלה ביום שישי בלילה, קרס וקיבל מכה קטלנית בראש. עם זאת, על פי המשטרה, ניתוח הגופה וחיפוש בדירת הזוג בשכונת החוף היוקרתית איפנמה מצאו כי הגבר הוכה למוות

דיפלומט גרמני נעצר אתמול (שבת) על ידי המטרה הברזילאית בחשד שהרג את בעלו הבלגי בביתם בריו דה ז'ניירו וניסה להסתיר זאת.

אווה הרברט האן, קונסול בקונסוליה הגרמנית בריו דה ז'ניירו, אמר לרשויות כי בעלו, אזרח בלגי בשם ולטר אנרי מקסימילאן ביוט, חלה ביום שישי בלילה, קרס וקיבל מכה קטלנית בראש, מסרה המשטרה הברזילאית.

אווה הרברט האן, דיפלומט גרמני שחשוד ברצח בעלו בריו דה ז'ניירו. אינסטגרם, אתר רשמי
הזוג המאושר/אתר רשמי, אינסטגרם

עם זאת, ניתוח הגופה וחיפוש בדירת הזוג בשכונת החוף היוקרתית איפנמה מצאו כי ביוט הוכה למוות, דיווחה המשטרה. "הגירסא של האירועים שמסר הקונסול, שלפיה הקורבן נפל, אינה תואמת את המסקנות של דוח המעבדה", אמרה הקצינה קמילה לורנסו.

"בניתוח הגופה נמצאו כמה חבורות בחזה, שתואמות פציעות שנגרמות באמצעות דריכה, כמו גם חבולות שתואמות תקיפה בכלי בצורת גליל. הגופה זועקת את נסיבות מותה", היא אמרה.

דירה של דיפלומט גרמני שחשוד ברצח בעלו בריו דה ז'ניירו, ברזיל. אינסטגרם, צילום מסך
כתמי דם נמצאו בדירת הזוג/צילום מסך, אינסטגרם

תחנת המשטרה העלתה תמונות לחשבון האינסטגרם שלה של מה שנראה כמו כתמי דם על הרצפה והרהיטים בדירת הזוג. התקשורת הברזילאית דיווחה כי האן יאבד את החסינות הדיפלומטית שלו לאור טיב הפשע.

על פי התקשורת המקומית, האן, שנשוי לביוט כבר עשרים שנה, ניסה לנקות את הזירה לפני שהמשטרה הגיעה ואז אמר לוטרים כי שתה הרבה באותו ערב ולקח כדורי שינה. ביוט עמד לחגוג את יום הולדתו ה-53, על פי התקשורת הברזילאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully