וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרים פרץ על חיסול הבכיר שיזם את רצח בנה אלירז: "התיקון הכי מדויק שיכול להיות"

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 11:15

האם ששכלה את שני בניה, התבשרה על חיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי, חאלד מנסור, בעת שהשתתפה באירועי תשעה באב: "אין לי שמחה, אבל זה מחזק את הביטחון שלי בצבא, שמגיע בסוף לאויב", אמרה. יום קודם לכן ציינה את תאריך הולדתו של אלירז ואת הולדתה של נכדתה

אלירז פרץ. באדיבות המשפחה
"היה אמור להיות בן 44". אלירז פרץ/באדיבות המשפחה

מרים פרץ, אשת החינוך ששכלה את שני בניה בעת שירותם בצה"ל, התבשרה אמש (שבת) על חיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי, חאלד מנסור, שהיה אחד מיוזמי הפעולה שהביאה לרצח בנה אלירז פרץ ב-2010. זאת, כשיום לפני הבשורה ציינה את תאריך הולדתו של אלירז, שהיה אמור להיות בן 44, ואת הולדת נכדתה.

פרץ, שהשתתפה באותו הערב בפאנל תשעה באב, שהתקיים במודיעין, אמרה כי "זה יום קשה, אני מתמודדת עם החורבן האישי והלאומי. אין לי שמחה ואין לי צהלה, אבל זה משהו שמחזק ברוח, בביטחון שלי בצבא ההגנה לישראל, שבסוף מגיע לאויב".

עוד אמרה כי "כשמגיעה ידיעה כזאת אני חושבת על הילדים שלי, אוריאל ואלירז, ואני חושבת רק על דבר אחד - איך אלוקים מבצע את התיקון בזמן המדויק". היא הוסיפה, "אלירז נולד בח' באב, ונולדה לי נכדה ביום שישי, בח' באב השנה, ועכשיו חוסל אותו מחבל שיזם את ההרג של אלירז ושל החייל שהיה איתו אילן, ועוד רבים אחרים, וכשאנחנו מדברים בתשעה באב על תיקון הנה התיקון הכי מדויק שיכול להיות".

מרים פרץ 8 באפריל 2018. הדס פרוש/פלאש90, אתר רשמי
"התיקון הכי מדויק שיכול להיות". פרץ/אתר רשמי, הדס פרוש/פלאש90

פרץ שכלה את שני בניה, אוריאל ואלירז, בעת שירותם בצה"ל. בנה הבכור, אוריאל פרץ, נהרג ב-1998 כשהיה בן 22, במהלך מארב בדרום לבנון. במרץ 2010 נהרג בנה השני, אלירז, בהיתקלות בחוליית מחבלים ברצועת עזה. בעקבות מותם הקדישה פרץ את חייה להנחלת המורשת היהודית והציונית, ומרצה בפני קהילות יהודיות בישראל ובעולם, בני נוער וחיילי צה"ל.

צה"ל הודיע אמש על חיסולו של חאלד מנסור, שהינו בכיר בג'יהאד האסלאמי, ומפקד האזור הדרומי של עזה מטעם הארגון. לאורך השנים היה מעורב בסדרות פיגועים נגד ישראל, ושיתף פעולה עם שתי דמויות מפתח מהחמאס, ראאד אל עטר ומחמוד אבו שמאללה, שחוסלו בדירת מסתור במבצע צוק איתן בקיץ 2014. מנסור חוסל כיממה אחרי תייסיר ג'עברי, מפקד הג'יהאד בצפון הרצועה, במהלך שפתח את מבצע עלות השחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully