וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קוגלמס הוא החייל שטבע למוות במהלך נופש צבאי באשקלון

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 21:10

רב"ט קוגלמס, מירושלים, היה בן 19 במותו. בפייסבוק של בית הספר בויאר, בו למד, נכתב כי היה "נער חייכן ומצחיק, נער יצירתי, בעל מעוף ורגיש". ההלוויה תתקיים בחיק המשפחה, שביקשה להימנע מסיקור תקשורתי

רועי קוגלמס. דובר צה"ל
רועי קוגלמס/דובר צה"ל

רב"ט רועי קוגלמס, בן 19 מירושלים, הלך לעולמו אמש (רביעי) לאחר שככל הנראה טבע במהלך נופש צבאי באשקלון. בפייסבוק של בית הספר בויאר, בו למד רועי, נכתב כי היה "נער חייכן ומצחיק, נער יצירתי, בעל מעוף ורגיש". ההלוויה תתקיים בחיק המשפחה, שביקשה להימנע מסיקור תקשורתי.

"כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה צעיר כבן 19 מחוסר הכרה", מסר פרמדיק מד"א לאחר מקרה הטביעה אתמול. "הוא היה ללא נשימה וללא דופק כשאנשים במקום החלו להעניק לו טיפול רפואי. סיפרו לנו שהמציל משה אותו מהמים כשהוא מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

במקביל לאירוע הטביעה זה, אמש טבע למוות צעיר נוסף כבן 20 בחוף דלילה בעיר. תחילה נמסר ממד"א כי לצעיר הוענקו טיפול רפואי והחייאה, וכי הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון. "ראינו בחוף על קו המים גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, לאחר שנמשה מהים על-ידי אנשים שהיו על החוף והתחילו בפעולות החייאה בסיסיות", אמרו הפרמדיקים שהגיעו לזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully