וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן כמה ימים נמצא בקרטון שהושלך ברחוב בעכו

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 19:53

התינוק אותר בעיר העתיקה על ידי תושב, שמיהר להזעיק את המשטרה למקום: "אני עדיין בהלם, שמענו על דברים כאלה רק בסרטים", אמר. התינוק הועבר לבית החולים, שם עדכנו כי מצבו טוב. בעירייה סורקים את מצלמות האבטחה במטרה להתחקות אחר האנשים שהשאירו את העולל ברחוב

תינוק נמצא בקרטון שהושלך ברחוב בעכו, 4 באוגוסט 2022. דוברות משטרת ישראל
הקופסה בה נמצא התינוק/דוברות משטרת ישראל

תינוק בן כמה ימים נמצא היום (חמישי) בתוך קרטון ברחוב בעכו. תושב המקום הזעיק משטרה, ואמבולנס של מד"א פינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, בליווי גורמי רווחה של עיריית עכו. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות המקרה.

התינוק נמצא בעיר העתיקה בהכרה מלאה, כשחבל הטבור עודו מחובר אליו. באגף הביטחון בעירייה מבצעים בשעה זו סריקות של מצלמות האבטחה במטרה להתחקות אחר אלו שהשאירו את התינוק במקום.

"עד עכשיו אני והבנות שלי בהלם. הבנות שלי עד עכשיו בוכות", אמר לוואלה! ג'אד בהו, תושב העיר בן 35, שהזעיק את המשטרה לאחר שמצא את התינוק. "בדיוק יצאתי מהבית, ואז שתי נשים וגבר, כנראה תיירים, קראו לי והצביעו לעבר ארגז קרטון. הם אמרו לי: 'תסתכל, יש שם תינוק'. הסתכלתי, ובאמת היה שם תינוק, הוא היה לבוש יפה. נקי. מסודר. מיד התקשרתי למשטרה.

תינוק נמצא בקרטון שהושלך ברחוב בעכו, 4 באוגוסט 2022. ללא, מערכת וואלה!
התינוק מקבל טיפול רפואי, היום/מערכת וואלה!, ללא

"בהתחלה היה ישן אבל כשהתקרבתי ושמתי עליו יד הוא התחיל לבכות", המשיך לספר בהו. "זה היה בשבילי סימן טוב, סימן שהוא חי. זה סיפור מזעזע. לחשוב על תינוק שזורקים אותו. לחשוב מי אבא שלו ומי אמא שלו. לא זוכר דבר כזה בעכו בחיים שלי. שמענו על דברים כאלה רק בסרטים".

התינוק הובא למרכז הרפואי לגליל, שם הועבר לאישפוז במחלקת הפגייה, להמשך בדיקות שונות והערכת מצבו. "התינוק הובא במצב טוב, כשהוא לבוש ובהכרה מלאה, עם חום גוף תקין", עדכנה מנהלת הפגייה, ד"ר ורד פליישר-שפר, שהעריכה כי התינוק בן יומיים-שלושה. "על פי רמת הסוכר בדמו, נראה כי הוא קיבל מזון. מכיוון שאנו לא יודעים דבר על אימו או על תקופת ההיריון, אנו עורכים בדיקות, שכרגע נראות תקינות".

  • עוד באותו נושא:
  • עכו
  • תינוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully