וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאי שתה ממי "נהר קדוש" כדי להוכיח שהם נקיים ופונה לביה"ח

17.9.2022 / 23:46

באג'וואנט מאן נפגש עם פוליטיקאים הודים והחליט לשלוף כוס ולשתות ממי הנהר המזוהמים. חבריו מחאו לו כפיים, אבל הוא נאלץ להתאשפז בבית החולים עם זיהום חמור בבטנו

חמש עובדות על מים/מערכת וואלה!

מנהיגים אמורים להוות דוגמא לבוחרים שלהם. באג'וואנט מאן, פוליטיקאי בכיר מפונג'אב, ביקר בחודש שעבר בעיר סולטאנפור לודוהי שבה זורם נהר קאלי ביין, שעל פי האמונה ההודית המים בו קדושים, אך הם ממש לא ראויים לשתייה. אלא שמאן החליט לעשות מעשה נועז/דבילי ובמהלך הביקור שלו על שפת הנהר, התכופף כדי להכניס כוס למים ושתה אותם מבלי לחשוב פעמיים - כדי להראות לכולם שאלו מים טובים לשתייה.

מאן, שהוא השר הבכיר ועומד בראש הקבינט המקומי, זכה לתשואות ומחיאות כפיים מהאנשים שהיו בסביבתו, אבל כנראה שגם להם לא היה מושג עד כמה המים האלו מטונפים ומזוהמים. כעבור ימים ספורים התחילו להתפרסם דיווחים על כך שמאן סובל מכאבי בטן קשים. הוא הובהל לבית החולים המקומי, אך למרות זאת מאן ואנשים טענו שאין לכך קשר לשתיית המים המזוהמים ושמדובר בבדיקה שגרתית.

צפו בסרטון

אלא שעל פי מספר דיווחים במדינה, מאן סבל מזיהום חמור בבטן שנבע ישירות מהמעשה המטופש והלא אחראי שלו. מאן שוחרר מבית החולים כעבור כמה ימי אשפוז ולמרות מה שקרה לו, יש פוליטיקאים הודים שממשיכים להריץ קמפיינים לפיהם מותר לשתות ממי הנהר ושלאחר שעבר שורה של תהליכי ניקוי המים בו נקיים הרבה יותר ממה שהיו לפני 20 שנה. אם אתם במקרה מתכננים לטוס להודו, אנחנו ממש לא ממליצים לכם לשתות ממי הנהר קאלי ביין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully